نقد و بررسی اختصاصی سامسونگ گلکسی A52: کاپیتان کاریزما!

سری C که جدیدترین سری از محصولات برند شیائومی است، به عنوان موبایلهای پایینرده طبقهبندی میشود. در میان محصولات برند اصلی شیائومی، گوشیهایی مثل شیائومی 11T وجود دارند که علیرغم امکانات جذابی مثل نمایشگر 120 هرتزی AMOLED، چیپست مدرن 6 نانومتری و دوربین 108 مگاپیکسلی، با قیمت کمتر 480 یورو ارائه میشود. اگرچه این ادعایی سخت است و عملکرد دوربین محصولات این شرکت نیز طی سالهای اخیر همواره در حال پیشرفت بوده است، اما هنوز جای کار وجود دارد. Xiaomi Black shark 3 5g یکی از بهترین محصولات ارائه شده توسط شیائومی از نظر قابلیت های متعدد شناخته می شود. برای ردمی نوت 9 اس، سه رنگ نقره ای، سفید و آبی در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر در آزمایش ما برای پخش ویدیو باتری به HD بهصورت متوالی حدود ۱۵ ساعت و ۵۰ دقیقه شارژدهی را شاهد بودیم که نسبت به نسل گذشته عملکرد بهتری دارد.با نگاهی به پشت گوشی دوربین سهگانه از ترکیب سه ماژول ۱۲ مگاپیکسلی با لنزهای واید، اولترا واید و تله فوتو را میبینیم.

از لحاظ نرم افزاری این گوشی ها کارایی و مشخصات خوبی دارند و سامسونگ برای آن ها تا سه سال امکان به روز رسانی نرم افزاری را امکان پذیر کرده است. پوکو اف وان مناسب برای کسانی که گوشی با کارایی خوب و قیمت مناسب می خواهند. پوکو برای جبران عملکرد ضعیف خود در رابطه با ایکس ۲، از پوکو اف ۲ پرو رونمایی کرد که علیرغم قیمت مناسبی که داشت، از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ که بهترین تراشه آن زمان بود بهره میبرد و رقیبی سرسخت و ارزان قیمت برای پرچمداران شرکتهای دیگر بود. این گوشی همچنین به لطف چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، اسپیکرهای استریو و دوربین سهگانه 50 مگاپیکسلی، قدرتمندترین گوشی حال حاضر کمپانی شیائومی نیز هست. اولین مدل از این گوشیها در سال ۲۰۱۸ عرضه شده است و پس از آن در چهار نسل ادامه پیدا کرده است که بلک شارک ۴ و ۴ پرو در حال حاضر آخرین مدلهای تولید شده توسط این شرکت هستند.

گوشی سامسونگ سری اس

امکانات گوشیهای پرچمدار شیائومی که در رأس آنها شیائومی 12 پرو قرار دارد هم زبانزد است؛ به گونهای که در مقایسه شیائومی 12 پرو با گوشیهای آیفون 13 پرو، این پرچمدار شیائومی است که در بسیاری از موارد امتیازات بیشتری را کسب میکند و موفق به شکست آیفون محبوب اپل میشود. کابل لایتنینگ Lightning: این نوع کابل برای گوشیهای آیفون استفاده میشود. در بین گوشیهای میانرده از هر کمپانی همواره سری M سامسونگ ارزش خرید بالایی دارد و انتخابی بادوام محسوب میشود. این کیفیت ساخت بالا هم در گوشیهای میانرده و هم پرچمدار این کمپانی مشاهده میشود. اولین نسخه می نوت در سال ۲۰۱۵ تولید شد و در آن زمان به عنوان یک پرچمدار در کنار نسخه عادی سری می به فروش میرسید.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو شیائومی از بایت دوربین هم چیزی کم نذاشته است، ماژول سه گانه دوربین با رزولوشن عالی، در زمینه عکاسی هم حرفی برای گفتن دارد. مدلهای مختلف ردمی نوت به عنوان موبایلهایی اقتصادی و در عین حال قوی و با دوربینهای باکیفیت شناخته میشوند، به عنوان مثال ردمی نوت ۱۰ پرو که نسخه ارتقاءیافته ردمی نوت ۱۰ است، اولین موبایل اقتصادی مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در جهان بود. پس از چند سال فعالیت تحت عنوان شرکت شیائومی، ردمی سرانجام در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک برند جداگانه از شیائومی شناخته شد و به صورت نیمه مستقل و به عنوان یک زیرمجموعه از شیائومی به تولید و طراحی موبایلهای خود پرداخت. اول اینکه چه بودجهای برای خرید یک گوشی جدید کنار گذاشتهاید. به طور مثال گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس که ظاهری شبیه به آیفون 13 دارد با قیمت 260 یورو عرضه میشود، ردمی 10 قیمتی در حدود 180 یورو دارد و ردمی نوت 11 نیز با قیمت 140 یورو فروخته میشود.

اگر به دنبال خرید یک گوشی اندرویدی جدید هستید که ارزش قیمتی آن در برابر امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد بالا باشد، گوشی های شیائومی بهترین انتخاب برای شما هستند. این به کاربر اجازه میدهد با هر بودجهای که دارد بتواند صاحب یک گوشی اندرویدی شود. شیائومی موفق شده علیرغم پایین نگه داشتن قیمت نهایی تولید، محصولاتی بسیار باکیفیت را تولید کند تا کاربر در طول استفاده از گوشی خود رضایتمندی کافی را از آن داشته باشد و برای انتخاب گوشی بعدی خود هم دوباره شیائومی را انتخاب کند. تنوع زیاد محصولات کمپانی شیائومی کار انتخاب بهترین گوشی را دشوار ساخته؛ بنابراین کاربر لازم است پیش از انجام خرید نیازهای خود را به خوبی شناخته و سپس از بخش خرید آریوسازان برای خرید اقدام نماید. گوشی ردمی نوت 8 پرو شیائومی یکی از بهترین محصولات میان رده سال 2019 و پرفروشترین محصول سه ماهه آخر سال 2019 نیز لقب گرفت.

قیمت گوشی های شیائومی نسبتا مناسبتر از برندهای دیگر است به همین دلیل نظر کاربران را به خود جلب کرده است. گوشی های ردمی اغلب کیفیت ساخت و مشخصات فنی پایینتری را نسبت به گوشیهای می دارند و در ردهی موبایلهای میانرده به پایین هستند، ولی با توجه به قیمت مناسبی که دارند در بین کاربران بسیار محبوب هستند و به آنها این امکان را میدهند که با کمترین هزینه بتوانند یک موبایل بهروز و مناسب را داشته باشند. پس نتیجه اینکه این گوشی میانرده سامسونگ، مناسب بازیهای گرافیکی سنگین و دیتا دار نیست و برای تفریح و سرگرمی میتوانید از بازی هایی تا حجم 100مگابایت از آن استفاده کنید. اما در نسخههای T این مسئله کاملاً فرق میکند و موبایلهای ردمی با پسوند T مشخصات فنی و دوربین بسیار باکیفیتتری را نسبت به نسخهی عادی خود دارند، البته در ازای این ویژگیها و مشخصات بهتر باید کمی سر کیسه را شل کنید و مبلغ بیشتری بپردازید.

نسخه اولترا را به نوعی میتوان قویترین و گرانقیمتترین گوشی های شیائومی در هر سال دانست که به عنوان مثال نسبت به می ۱۱ در نسخه عادی از دوربین و باتری قویتری برخوردار است. بلک شارک با تولید گوشیهای گیمینگ با قیمتهای بسیار مناسب، نسبت به دیگر رقبا سهم بازار بیشتری را داشته و به عنوان بزرگترین فروشنده و پیشرو در صنعت گوشی های مخصوص گیم شناخته میشود. بزرگترین مزیت تلفنهای شیائومی قیمت آن است. اطلاعات به دست آمده از منابع آگاه نشان میدهد فروش ضعیف، سامسونگ را وادار کرده است در آستانه رکود اقتصادی، تولید تلفنهای هوشمند را بی سر و صدا کاهش دهد.

بررسی لوازم جانبی گوشی

گوشیهای ارزان قیمت این شرکت ارزش خرید بسیار بالایی دارند، گوشیهای میانرده شیائومی نسبت به رقبای دیگر از نظر امکانات یک سر و گردن بالاتر هستند و گوشیهای پرچمدار این کمپانی نیز با هزینهای کمتر نسبت به آیفونهای اپل، امکانات بروز دنیای موبایل را در اختیار شما میگذارند. در صورتی که مایل به خرید گوشی بالا رده و باکیفیت هستید، سری S، Note و Z را پیشنهاد و در صورتی که قصد خرید گوشی میان رده با امکانات معمولی دارید، سری A و M را به شما پیشنهاد میکنیم. مشخصات فنی ، قیمت ، خرید گوشی ردمی نوت 8 پرو شیائومی( Redmi note 8 pro) با بهترین قیمت، تحویل دو روزه و پرداخت مستقیم از دیجی کالا با حافظه داخلی 128 گیگابایت. در نهایت هم به سری F میرسیم که قدیمیترین گروه از محصولات پوکو است و پرچمداران این شرکت تحت این عنوان عرضه میشوند. سری M محصولات میانرده را شامل میشود.

اما اگر کار تون اینجوری نیست که مجبور باشید از هندز فری استفاده کنید ، نیازی نیست بخرید چون هندز فری بلوتوث یکم برای بدن ضرر داره و بهتره فقط در مواقع ضروری ازش فونر بهترین فروشگاه اینترنتی استفاده کنید . شما می توانید از این محصول به عنوان یک پلتفرم لمسی برای قرار دادن اپل واچ خود بر روی آن استفاده کنید و دیگر هیچ نوع نگرانی برای خش افتادن و ضربه دیدن ساعت هوشمند خود نداشته باشید. با وجود دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی، گرفتن تصاویر پرتره با دوربین اصلی به یکی از کارهای مورد علاقه شما با دوربین گلکسی A52 تبدیل میشود. شیائومی با حذف برند می به دنبال ساختن برندی یکپارچه برای خودش است و میخواهد فاصلهای که بین برند شیائومی و محصولات این شرکت در ذهن مشتریان به وجود آمده است را برطرف کند. پوکو چهار سری مختلف برای محصولات خود در نظر گرفته است.

بررسی گوشی سامسونگ