تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ با کشتی کروز + جدول قیمت

تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ با کشتی کروز Cruise Ship Hotel – Msc World Europa 

۳ شب 

تور بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ عموما به مدت ۴ شب و ۵ روز در تاریخ بازی‌های تیم ملی ایران برگزار می‌شوند که شامل ۳ بازه زمانی می‌باشد.

۳ شب 

۶ شب 

تعداد نفرات

۳  نفر

۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰

۳  نفر

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی ویژه  جام جهانی قطر ۲۰۲۲، برای ۳ شب سفر رفت و برگشت هوایی و اقامت در کشتی کروه در دوحه قطر و خدمات دهی برای ۴ نفر مبلغ ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۱۰ شب مبلغ ۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

۴ نفر

جام جهانی با کشتی کروز

۱۰ شب

۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

۶ شب 

علاقه‌مندان به فوتبال و بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعاً از امکانات ورزشی که در کشتی کروز MSC Poesia فراهم شده است، بسیار استقبال خواهند کرد. فرقی نمی‌کند که به چه ورزش و فعالیتی علاقه دارید، این کشتی امکانات لازم برای انجام بیشتر ورزش‌ها را برای شما فراهم کرده است تا در کنار همراهان خود از سفری دلپذیر و مفرح به قطر و تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نهایت لذت را ببرید.

۱۰ شب

۴ نفر

۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

به گزارش اقتصاد آنلاین، کشتی کروز MSC Poesia فضایی مملو از امکانات منحصر‌به‌فرد با طراحی خلاقانه و نوآورانه است که تجربه اقامتی بی‌نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این روزها که همه در تب و تاب بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند، خیلی از علاقه‌مندان و هواداران تیم‌های فوتبال را می‌بینیم که در حال برنامه‌ریزی برای سفر به کشور قطر می‌باشند.

قیمت (هرنفر / تومان)

۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰

۶ شب 

این در حالی است که همین سفر و اقامت در همین کشتی کروز برای ۲ به مدت ۳ شب مبلغ ۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۱۰ شب مبلغ ۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

بازه زمانی اول مربوط به بازی تیم ملی ایران در مقابل تیم انگلستان بوده که زمان پرواز و مدت اقامت از ۲۹ آبان تا ۳ آذر می‌باشد. بازه دوم مربوط به تاریخ بازی تیم ملی ایران در مقابل تیم ولز بوده که زمان پرواز و مدت اقامت از تاریخ ۳ آذر تا ۷ آذر می‌باشد و بازه زمانی سوم نیز متعلق به بازی تیم ملی ایران و تیم آمریکا بوده که زمان پرواز و مدت اقامت آن از تاریخ ۷ آذر تا ۱۱ آذر می‌باشد.

۲ نفر

۲ نفر

۲ نفر

۱۰ شب

۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰

۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰

۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰


منبع: https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-87/668965-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%82%D8%B7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA

جام جهانی با کشتی کروز

جام جهانی با کشتی کروز

۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰

باشگاه ورزشی و تناسب اندام مجهز، زمین بسکتبال، زمین تنیس، میز بازی شافل بورد، سالن ورزشی و مینی گلف تنها برخی از صدها امکانات منحصر‌به‌فرد در این کشتی به‌شمار می‌روند.

۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰

مدت اقامت

۴ نفر

۳ شب 

۳  نفر