تور کوالالامپور – سنگاپور چقدر پول میخواد؟ + جدول

۲ تخته

ROYAL QUEEN

۱ تخته

GRAND CENTRAL

نوع اتاق 

۴۶/۰۰۰/۰۰۰


ROYAL QUEEN

درحالی است که هتل های ROYAL CHULAN و GRAND COPTHORN برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۴۹/۵۰۰/۰۰۰ تومان اتاق ۱ تخته مبلغ ۶۴/۵۰۰/۰۰۰ تومان تعیین شده است.

۶۰/۷۰۰/۰۰۰


V Hotel Lavender

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای ۷ شب و ۸ روز سفر به کوالالامپور و سنگاپور و اقامت در هتل های HOLIDAY INN EXPERES و FRAGRANCE SELEGIE قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۴۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان و اتاق ۱ تخته مبلغ  ۵۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان اعلام شده است.

Royal Hotel

قیمت (هرنفر / تومان)


MERCURE

ROYAL CHULAN

۵۵/۳۰۰/۰۰۰


هتل کوالالامپور

۴۷/۵۰۰/۰۰۰


۵۳/۰۰۰/۰۰۰


۶۴/۵۰۰/۰۰۰





منبع: https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-87/677894-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.






۵۷/۳۰۰/۰۰۰


۴۶/۰۰۰/۰۰۰

هتل سنگاپور

۱ تخته

۲ تخته

۴۴/۸۰۰/۰۰۰

به گزارش اقتصاد آنلاین،  ماه های دسامبر و آگوست نیز زمان مناسبی برای همراهی با تور کوالالامپور و سنگاپور هستند، زیرا در این ماهها بارش باران نسبت به سایر زمان ها کمتر میباشد. هتل ها و پروازها در طول فصول غیر بارانی گران هستند، در حالی که تور کوالالامپور – سنگاپور در ماههای اکتبر، نوامبر، ژانویه و فوریه با تخفیف بسیار پیدا میشود.

۴۳/۵۰۰/۰۰۰

Royal Hotel

قیمت تور کوالالامپور – سنگاپور ( ۷ شب و ۸ روز/ آبان ماه ۱۴۰۱)


۱ تخته

ROYAL CHULAN

۲ تخته

MERCURE

۱ تخته

۲ تخته

ROYAL NEWTON

FRAGRANCE SELEGIE

FRAGRANCE SELEGIE

۴۹/۵۰۰/۰۰۰

۲ تخته

IBIS HOTEL

ROYAL NEWTON

۲ تخته

۱ تخته

IMPIANA

در کوالالامپور، قلب مالزی، که دائما در حال رشد است، چیزهای زیادی برای بازدید و تفریحات فراوانی وجود دارد. همچنین به دلیل زندگی مردم چند فرهنگی که عمدتا مالایی، هندی و چینی هستند رویدادها و جشنواره های پر جنب و جوشی برگزار میشود که برای گردشگران تور کوالالامپور – سنگاپور بسیار جذاب خواهد بود. سنگاپور نیز با ارائه مراکز خرید بی نظیر، هتل های لوکس و تفریحات درجه یک برای جوانان و خانواده ها، همراهی با تور کوالالامپور و سنگاپور را برای گردشگران جذاب تر میکند. در سال های اخیر با رسیدگی دولت به جاذبه های گردشگری و احداث امکانات رفاهی و سرگرمی، بسیاری از هموطنان ما علاقه مند به سفر با تور سنگاپور شده اند.

V Hotel Lavender

۱ تخته

HOLIDAY INN EXPERES

IBIS HOTEL

۵۷/۸۰۰/۰۰۰

IMPIANA

HOLIDAY INN EXPERES

GRAND COPTHORN

GRAND COPTHORN

GRAND CENTRAL