پرداخت 14500 دلار ارز دانشجویی به هر متقاضی یکبار در سال- اخبار پول | ارز | بانک – اخبار اقتصادی تسنیم | Tasnim | خبرگزاری تسنیم

توکلی در پایان عنوان کرد: قابل ذکر است که اگر دانشجویان متقاضی طبق آنچه که در سامانه موحد و سجاد ذکر شده مدارک خود را بارگذاری کنند درکوتاهترین زمان ممکن می‌توانند ارز خود را دریافت کنند.

توکلی در خصوص سقف ارز دریافتی تصریح کرد: بر اساس مقررات، دانشجویان برای دریافت شهریه سیزده هزار دلار، و برای اسکان نیز 1500 یورو دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2861840

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیر تالار مرکز مبادله ارز و طلا در خصوص شرایط دریافت ارز دانشجویی گفت:طی هماهنگی‌هایی که مرکز مبادله با وزارت علوم و وزارت بهداشت انجام داده، دانشجویان بورسیه و غیربورسیه متقاضی ارز دانشجویی می‌توانند با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت تحت عنوان موحد و سامانه وزارت علوم تحت عنوان سجاد به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند.

مدیر تالار مرکز مبادله ارز و طلا ادامه داد: دانشجویان بعد از ثبت درخواست ارز دانشجویی در سامانه وازرت علوم و وزارت بهداشت و همچنین پس از اخذ کد رهگیری با مراجعه به بانک می‌توانند ارز خود را در بازده زمانی مشخص دریافت کنند؛ بنابراین استفاده از کد رهگیری زمان مشخصی دارد و امکان اینکه دانشجو در یک بازده زمانی دیگر بخش دیگری از ارز خود را بخواهد دریافت کنند، وجود ندارد.

وی افزود: سازمان دانشجویی همکاری خوبی با مرکز مبادله داشته مبنی براینکه میز خدمتی هم در طبقه همکف سازمان دانشجویی در این خصوص تهیه دیده است.