چسب لمینت Archives شرکت پیشگامان صنعت خدائی ماشین سازی خدایی | taknamco

اتوماسیون کاوان نماینده رسمی شرکت POLFOLL ترکیه در ایران میباشد. این شرکت با تکیه بر تجربه چندین ساله موسسین این مجموعه در صنعت چاپ و بسته بندی افتخار دارد تا در خدمت دست اندر کاران چاپ کشور عزیزمان ایران باشد. چرا که جایگزین بسته بندی های انعطاف ناپذیر، شامل قوطی ها و ظروف کاغذی میشوند. چسب های مورد استفاده در لمینت های انعطاف پذیر باید بالاترین استانداردهای مرتبط با کارایی و تطبیق پذیری با نیازمندیها را برآورده سازد. فرمولاسیون چسب لمینت با 100 درصد مواد جامد یک گزینه جذاب برای بسیاری از کاربردها است. ما پیش پلیمرهای سفارشی را برای نیازهای مختلف چسب ارائه می دهیم.

چسب دندان دائم

چسب های لمینت غیر حلالی تکنام با نام تجاری لمینو (Lamino) برای کاربردهای غذایی طراحی شده اند که نیاز به چسبندگی بالا و انعطاف پذیری را برآورده می چسب لمینت کنند. طیف چسب های لمینت تکنام برای برآورده کردن این انتظارات حیاتی طراحی شده است. چسب های هیبریدی و پلی ارتانی لمینت شرکت تکنام طیف وسیعی از چسب ها را برای کاربردهای مبتنی بر حلال و بدون حلال دارد.

  • بسته بندی های انعطاف پذیر در اصل فیلم های چند لایه ای هستند که با، یا بدون چسب به یکدیگر متصل یا لامینت شده اند.
  • آمین های آروماتیک نوع اول (PAA) آلاینده هایی هستند که می توانند از بسته بندی انعطاف پذیر مواد غذایی مهاجرت نمایند.
  • شرکت ما، با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه تولید فویل آلومینیومی …
  • باز شدن چسب لمینت دندان یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که دندان‌هایشان را لمینت کرده‌اند و یا در آینده نزدیک تصمیم به این کار دارند.
چسب لمینت Archives شرکت پیشگامان صنعت خدائی ماشین سازی خدایی | taknamco

بعلاوه تعداد 16 فایل دیتا شیت مواد اولیه به زبان انگلیسی به همراه دانش فنی پیوست می باشد. آمین های آروماتیک نوع اول (PAA) آلاینده هایی هستند که می توانند از بسته بندی انعطاف پذیر مواد غذایی مهاجرت نمایند. منشاء اصلی این ترکیبات، چسب های پلی اورتانی هستند که در فرآیند لامیناسیون فیلم های چند لایه استفاده می شوند. دی ایزوسیانات های آروماتیک باقی مانده از واکنش پلیمریزاسیون چسب، به مواد غذایی مهاجرت نموده و توسط رطوبت مواد غذایی به PAA هیدرولیز میشوند.

ساخت ماشین آلات صنعتی و ساخت دستگاههای فیلتر هوا

کارشناسان فنی شرکت تکنام از نزدیک با تامین کنندگان و مشتریان صاحب برند برای طراحی محصولات با مشخصات مناسب همکاری می کنند. این ترموپلاستیک در گرما  در دمای 55 تا 60 درجه سانتیگراد فعال می شود و سپس کریستاله می شود و فرایند چسباندن را انجام می دهد. استفاده از دیوارپوش pvc یا (POLY VINYEL CLORIDE) به شکل گسترده ای در صنعت ساختمان رواج یافته اند این دیوارپوش ها بهداشتی؛ ایمن؛ و دارای مقاومت بالا بوده و با ماندگاری طولانی هستند.

آگهی‌های ویژه: کارخانه

شرکت PolFoll – پول فول ، طی دهه های متمادی پیشتاز نوآوری در این صنعت بوده و اندوخته ای جهانی از تجربیات دارد. سمان‌های دندانی دارای ویژگی‌های شیمیایی منحصر بفردی هستند که به دستیابی به اهداف‌شان کمک می‌کند یعنی اطمینان از اینکه ترمیم‌های دندانی مورد نظر دقیقا در همان جایی که قرار است باشند، قرار می‌گیرند و فیکس (ثابت) می‌شوند. چسپ دندان معمولا بعنوان یک راه حل کوتاه مدت برای دندان‌های لب پر شده، روکش‌های آسیب دیده و تاج‌های شکسته معرفی می‌شود.