قوانین و مقررات توزیع آنلاین دارو تدوین شده است

قوانین و مقررات توزیع آنلاین دارو تدوین شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز توسعه تجارت الکترونیک، امین کلهادوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک با اشاره به حمایت از بسترها و شرکت های توزیع دارویی اظهار داشت: شرکت های دارویی سابقه روشنی در اکوسیستم تجارت الکترونیک دارند. در دنیا و در کشور ما چندین سال است که این فعالیت بر اساس دانش انجام می شود و البته تجربه بسیار موفقی است.

وی افزود: موضوع اصلی که در این مدت مطرح شد ساماندهی ضوابط و مقررات لازم برای فعالیت این شرکت ها است.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک با اشاره به ساماندهی ضوابط و مقررات این حوزه گفت: با توجه به اینکه دارو با سلامت مردم پیوند خورده است، مسئولان وزارت بهداشت نکات صحیحی را مطرح کردند که باعث تاخیر شد، پیگیری ها انجام شد. انجام شد، استانداردها تعیین شد و وزارت بهداشت با این شرایط موافقت کرد.

وی تاکید کرد: این اقدام یک برنامه راهبردی و مهم است که در راستای تکریم، تسهیل و تسریع در امور مردم اجرا شد.

کلاه دوزان به تجربیات موفقیت آمیز در واگذاری امور دولتی به مردم اشاره کرد و تصریح کرد: تجربیات موفق در روزهای اول انقلاب اسلامی و جاهای دیگر نشان داده است که در همه عرصه هایی که توانمندی و مشارکت مردمی در آن است، دستاوردهای بزرگی حاصل شده است. استفاده شده.

وی افزود: اقدام مذکور نیز در راستای نامگذاری سال جاری به عنوان جهش تولیدی با مشارکت مردم بوده و به شرکت ها و بخش خصوصی کمک می کند تا در این راستا گرد هم آیند و در این زمینه فعال باشند. قطعاً مزایای زیادی برای مردم به همراه خواهد داشت.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک به دستاوردهای حضور شرکت ها در حوزه توزیع دارو اشاره کرد و گفت: مهم ترین موضوع در این زمینه سهولت دسترسی به انواع داروها در بین انواع داروها است. داروخانه ها» در یک منطقه جغرافیایی.

وی در پایان بر موضوع شفافیت در توزیع دارو تاکید کرد و گفت: شفافیت در امر توزیع دارو با حضور و فعالیت این شرکت ها از دیگر دستاوردهای مهمی است که شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: https://tn.ai/3067451