اجرای کناف سقف و دیوار با متریال وارداتی ، اجرای کناف روی گچ ، قیمت اجرای کناف سقف

سپس آویز های سقف به واسطه­ی یک سری قطعات مخصوص، مثل کلیپس های خم نشده که لبه هایی چَنگَک مانند دارن و در عکس زیر می­بینین، داخل F47 ها مهار میشن و باعث تحمل وزن سازه­‌ی زیرین میشن. البته در تصویر قبل این اتصال به وسیله ی قطعه ی آویز دیگه ای نجام شده بود. بعد از اینکه تکه پنل مورد نظر را آماده کردید باید با اره محل خط کشی شده را برش دهید تا بتوانید بخش معیوب و خراب را خارج کنید. به دلیل سبک بودن وزن کناف ها حمل آنها آسان است و همین امر باعث می شود که سرعت اجرای کار بالا برود. صفحات گاردکس برای مکان هایی که احتمال کپک زدگی، حریق و رطوبت وجود دارد بیشترین کارآیی را دارند زیرا در برابر این شرایط بسیار مقاوم هستند. این کار به چند دلیل توصیه نمی شود اما راهکار هایی برای آن وجود دارد .ازجمله آنکه معمولا استفاده کنندگان از کناف ، به دنبال طرح های مدرن هستند و ابزارهای گچی ( حداقل با شیوه های قدیمی ) با مدرنیته تعارض دارد.

اجرای کف پوش در دکوراسیون

زمانی که برای نصب سازه کناف، امکان آویزگیری وجود نداشته باشد، از سقف کاذب ی کناف استفاده می شود. در این نوشته قصد داریم تا شما را با سقف کاذب کناف بیشتر آشنا کنیم. از پرکاربردترین انواع سقف های کاذب به شمار می رود که با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار بگیرد. در اينجا قصد داریم به اشتباهات متعدد در اجراي نا مطلوب سقف کاذب کناف پرداخته و بر آن هستيم تا با اطلاع رساني صادقانه کارفرمايان را از خطرات احتمالي اجراي نامطلوب کناف آگاه سازيم، اشتباهات در سيستم کناف به دو دسته تقسيم ميشوند.

اجرای کناف سقف و دیوار با متریال وارداتی ، اجرای کناف روی گچ ، قیمت اجرای کناف سقف

از آنجایی که سقف های کاذب به صورت پانل ساخته میشوند با ضربه احتمال آسیب دارند و نیاز به نگهداری و مراقبت دارند. تاثیر بسزاییداشته است و همواره به عنوان اصلی ترین گزینه طراحی داخلی و نمای ساختمان ها به کار می رود. جهت انتخاب طراحی مورد نظرتان با توجه به محیط منتخب میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید. در میان پانل های کناف ، تنها پانل هایی در برابر آب مقاوم هستند که بیس سیمان داشته باشند. تمام پانل های گچی با تماس متقسیم آب تغییر شکل داده و آسیب می بینند. این کار به این صورت انجام می شود که طبق نقشی که نبشی ها دارند یعنی باربر بودن یا نبودن آن ها که فاصله اولیه را تعیین می کند و بالاتر به توضیح آن پرداختیم، شروع به متصل کردن F47 های پنل خور توسط کلیپس به صورت عمود بر F47 های حمال می کند.

این نوع سقف کاذب کنافی را با توجه به وسایل و اجزای دیگر منزل طراحی می‌کنند. در حال حاضر سقف های کاذب محبوبیت زیادی دارند و برای ساختمان های تجاری , اداری , قیمت کناف سقف مسکونی و.. سقف های کاذب نمایی است که برای پوشش سقف اصلی در نظر گرفته می شود این سقف ها از لحاظ طرح بسیار متنوع بوده و از متریال هایی مانند پی وی سی , کناف , چوبی , پلکسی ( طلقی ) و….

کناف، بسیار سبک است و به سقف ساختمان فشار زیادی وارد نمی کند. این موارد از فاکتورهایی هستند که شما در هنگام خرید با آن روبه رو می شوید. در حالی که بخواهید آن را نصب و به اجرا در بیاورید نیز باید یک هزینه جداگانه ای را برای آن در نظر بگیرید. البته لازم به ذکر این نکته می باشد که از آنجایی که این سقف ها بسیار حساسیت بالایی دارند، بهتر است نصب آن را به یک فرد متخصص بسپارید تا شاهد هیچگونه خطا و یا خسارت نباشید. از اصلی ترین پارامترهایی که شما می توانید در این نوع سقف ها مشاهده کنید، قطعاتی است که تشکیل دهنده کناف می باشند.

نحوه آویز گیری در اجرای کناف

پرفیلکس کناف را نمی توان به عنوان بتونه درزگیر در ساخت و ساز خشک استفاده نمود. بتونه درزگیر کناف نباید با سایر مواردی که باعث تغییرات در خواص و مشخصات فیزیکی محصول می گردد ترکیب نمود. هنگامی که ملات بتونه درزگیر کناف گرفته (سفت شده) است دیگر نمی توان با اضافه نمودن آب آن را رقیق نمود و یا هم زد تا برای استفاده مجدد آماده شود و این ملات مناسب کار نمی باشد. بسیاری از مخاطبین سقف کاذب، جنس خام را با مشاوره های قبلی و راهنمایی های دریافت شده، مستقیما از بازار تهیه کرده و میتوانند از خدمات نصب تیم های مجرب ما بصورت مجزا بهره مند شوند. با توجه به نوع کاربری و جنس سقف، قیمت گذاری می شوند.سازه استیل نیز به مترطول محاسبه و قیمت گذاری می شود. ساخت محیطی دلنشین و آرامش بخش و شیک توسط سقف و دیوار کاذب قابل اجراست.

این شرکت همان شرکت کناف ایران می باشد که تحت نظر شرکت کناف آلمان فعالیت می نمود. در سال 1399 با توجه به تحریم های بین المللی مجبور به قطع همکاری مستقیم با کناف آلمان و تغییر اسم خود به کی پلاس شد. این ساختار شامل قابهای فولادی سبک ساخته شده با مقاطع C،CW و U،UW بوده که صفحات روکش دار گچی در یک یا چند لایه، به وسیله پیچ مخصوص بر روی آنها نصب می شوند. اجرای کناف یکی از فعالیت هایی است که در شرکت مدرن سازان رادیس بصورت ویژه ارائه می شود .

  • محصولات این شرکت شامل محصولاتدرای وال مثل (سقف های کاذب، دیوارهای جداکننده و پوششی) می باشد.
  • از این رو شما می توانید از این سقف ها استقبال کنید و برنامه ریزی های لازم را جهت نصب و اجرای آن بریزید.
  • انعطاف پذیری این مدل سقف کاذب بالا است و با کمک آن می توان انواع طرحهای معماری را فراهم کرد؛ حتی می توان در آینده دکور و طرح را تغییر داد.
  • اگر در شهرهای محدودهی سلام ساختمان باشین (استانهایی که در نقشهی بالا مشخص شده)، بین 24 تا 48 ساعت کاری طول میکشه تا پشتیبان سلام ساختمان باهاتون تماس بگیره.
  • باقی ماندن اجزا گچ روی ابزار و ظروف باعث کوتاه شدن زمان گیر ش گچ در استفاده های بعدی می گردد.

برای تعمیر ترک خوردگی کناف می توانید با تعمیرکاران متخصص شرکت بدادم که در بخش خدمات کناف سقف فعالیت دارند، تماس بگیرید. صفحات گاردکس در ترکیبات خود دارای یک هسته گچی می باشد که با لایه ای از جنس فیلییس فایبر گلاس پوشانده شده است. این صفحات با محیط زیست سازگارند و مقاومت بالایی در برابر حریق، رطوبت و کپک زدگی دارند. صفحات روکش دار گچی که در چهار نوع مختلف تولید می شوند، یکی از مواد تشکیل دهنده کناف می باشد. زیر قیمت کارخانه کناف ایران همراه با بروز رسانی منظم قیمت محصولات سقف کاذب می باشد.