انواع شیشه های ساختمانی، تفاوت ها و کاربردها پیروزان شاپ

هر خمیر برای زمان خاص کوره و پارامترهای دما استفاده می شود که برای ساخت قطعات در یک مکان تولید استفاده می شود. درحالیکه ازسمت داخل ساختمان مشابه شیشه های معمولی عمل کرده و خاصیت بازتابدهنگی و آینه ای ندارد. در زمان خرید این کالا به درجه کیفی محصول و همچنین کارایی و کاربرد آن دقت زیادی داشته باشید و بهتر است شیشه هایی را خریداری کنید که از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و مورد استقبال و توجه افراد زیادی در بازار واقع شده اند. همراهان گرامی شرکت ایمن جام پیروزان، به استحضار می رسانیم که به دلیل نوسان قیمت ها، لطفا قبل از ثبت سفارش خود حتما با کارشناسان فروش بصورت تلفنی هماهنگ کنید و استعلام موجودی و قیمت بگیرید. ضخامت شیشه‌های ایمنی ساختمان و رواداری آن در جدول زیر آمده است.

این پله های شیشه ای باعث می شود که راه پله از نظر بصری حجمی اشغال نکند. یک انتخاب عالی که باعث صرفه جویی در فضای شما می شود و تعجب میهمانان تان را برمی انگیزد، درهای شیشه ای است که به صورت کامل از شیشه ساخته شده اند. در مقایسه با سایر پارتیشن ها نیز هزینه کمتر و سرعت اجرای بالاتری دارد.

انواع شیشه های ساختمانی، تفاوت ها و کاربردها پیروزان شاپ

خرید شیشه ساختمانی و نصب آن باید مطابق با نقشه ساختمان و مشخصات درج شده در نشریه شماره ۵۵ باشد. شیشه ها و مصالحی که برای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند باید مورد تایید دستگاه نظارت بوده و باید مطابق نمونه باشند. در ادامه به نحوه کار گذاری شیشه در ساختمان و جزئیات https://zymaco.net/ آن می پردازیم.

از معایب نماهای شیشه ای می توان افزایش بیش از حد دمای داخلی ساختمان در فصول گرم و معتدل سال، احساس عدم آسایش حرارتی در فصول سرد سال و مصرف زیاد انرژی و آلودگی هوا را بیان کرد. با این حال معمول ترین روش در صنعت ساخت شیشه (ذوب کردن مواد اولیه و مخلوط کردن آن در کوره تا خمیر شیشه به دست بیاید) مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از شیشه در صنعت معماری و ساختمان سازی معمولا در قسمت هایی از جمله درب و پنجره شکل می گیرد و می توان در دیگر قسمت های ساختمان نیز از شیشه ها استفاده کرد. جهت انتخاب محصولات اکسیدال و اطلاع از پیش نیازهای مورد نیاز جهت نصب می توانید با مجموعه اکسیدالتماسحاصل فرمایید و مشاوره های تخصصی در این زمینه دریافت نمایید.

  • شیشه های رنگی بیشتر در ویترین مغازه ها، نمایشگاه ها، آزمایشگاه ها، ساختمان های صنعتی و ساختمان های مسکونی با طراحی خاص به کار می روند.
  • برش تنها بعد از روند خنک کنندگی شیشه آنیلینگ و در اندازه دلخواه انجام می‌شود.
  • شیشه های لمینت، سکوریت و دو جداره معمولا 5 سال ضمانت فروش دارند.
  • اصولاً هنگام تولید شیشه یکسری حباب هایی ایجاد می شوند که با افزودن تصفیه کننده ها می توان آن ها را از بین برد.
  • شار در یک دسته به کاهش نقطه ذوب دسته کمک می کند بنابراین انرژی مصرف شده برای انجام این فرآیند را کاهش می دهد.
  • اصولا شیشه ، از سه ماده اصلی آهک ، سیلیس ، کربنات سدیم تشکیل می شود.
اگر از تاریخچه اتومبیل اطلاعی ندارید ، شناسایی یک قطعه شیشه یک طرفه بررسی مونوگرام روی شیشه است. اگر می دانید سازنده شیشه اصلی چیست ، شماره DOT (اداره حمل و نقل) را روی شیشه اتومبیل بررسی کنید. اگر شماره DOT متعلق به تأمین کننده شیشه OE نباشد ، قطعه جایگزین شد. اکثر تولیدکنندگان مونوگرام را با مشخص کردن ماه و سال تولید شیشه ، حتی گاهی تاریخ و شیفت مشخص می کنند! از آنجا که هر شرکتی این کار را متفاوت انجام می دهد ، شما مجبورید با سازنده مناسب برای قراردادهای کد تاریخ خود تماس بگیرید ، که می تواند شامل ترکیبی از حروف ، اعداد یا حتی نقاط بیش از حروف مختلف باشد.

با توجه به سبک مورد نظر خود، از معماری مدرن و مجله های طراحی داخلی الهام بگیرید و از ایده هایی که برای استفاده از شیشه در آن ها مطرح می شود استفاده کنید. برای مثال هنگامی که اقدام به انتخاب شیشه برای طراحی داخلی منزل خود می کنید باید تغییرات دمایی و سرد شدن و یا گرم شدن ناگهانی هوا را مد نظر قرار دهید. امروزه استفاده از شیشه در نمای ساختمان خصوصاً ساختمان های تجاری بلند بسیار رایج شده است. اگر می خواهید خانه شما با فضای بیرون مرتبط باشد می توانید از شیشه های عریض گران قیمت و وسایل شیشه ای در خانه خود استفاده کنید.

عملیاتی که در ساخت شیشه سکورت انجام می شود، باعث افزایش مقاومت شیشه (حدود ۳ الی ۵ برابر) در مقابل ضربه و نیز شوک های حرارتی می شود. این شیشه ها در صورت شکستن ، به ذرات ریز و مکعب شکل تقسیم می شوند که آسیب رسان نیسـتند. از این نوع شـیشـه در ویترین فروشگاه ها، درهای شـیشـه ای و پنجره های جانبی خودروها استفاده می شوند. بیشتر از ۹۵ درصد از میزان کل شیشه تولیدی در جهان، شیشه سودالایم است. شیشه‌های در و پنجره ساختمان، شیشه‌های خودرو، بطری‌ها و بسیاری دیگر از محصولات شیشه‌ای روزمره از جنس شیشه سودالایم هستند. مهمترین اجزای تشکیل‌دهنده این نوع شیشه عبارتند از اکسید سیلیسیوم، اکسید کلسیم و اکسید سدیم.

اندازه دقیق شیشه ها را با توجه به ابعاد قالب هایی که شیشه در آن قرار می گیرد محاسبه می کنند. اما به طور کلی ، پنجره های دوجداره از گزینه های ایده آل برای صرفه جویی در مصرف انرژی با مزیت اضافه به حداقل رساندن صدا است. پنجره های دوجداره در مقایسه با پنجره های تک جداره استاندارد ، گزینه ایمن تری محسوب می شوند.

نکات اجرای شیشه های ساختمانی

همین امر باعث می شود که این شیشه ها غبار به خود نگرفته و همیشه ظاهری تمیز داشته باشند. در پروسه تولید شیشه برای تغییر خواص آن از مواد افزودنی استفاده می شود که به شرح زیر می باشند. ساختار مولکولی شیشه در حالت معمولی نامنظم است و وقتی آن را در دمای بالا حرارت می دهند به صورت مایع درآمده و قابل شکل گیری خواهد بود. تا هم نمای بهتری داشته باشد هم از آلودگی دائمی شیشه جلوگیری کند. برای چهارچوب های چوبی و فلزی که دارای زهوار می باشند، حتما باید زهوار ها قابل جداسازی و نصب دوباره باشند.

امروزه بنا به استفاده از پنجره، انواع شیشه پنجره موجود می باشد که می توان در مدل های مختلف ثابت، فریم دار یا فریم لس و حتی تاشو و جمع شو نصب گردد. برای جلوگیری از ورود هوا و گردو غبار و سروصدای اضافی لازم است که از انواع شیشه پنجره با کیفیت و مقاوم در برابر فشار هوا و صداهای اضافی استفاده کرد. بهترین گزینه در بین انواع شیشه پنجره می توان شیشه سکوریت و لمینت را معرفی کرد که مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و تغییرات آب و هوایی دارد.

نحوه تزریق گاز آرگون شیشه دو جداره