رئیس جدید مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران منصوب شد- اخبار کار آفرینی و اشتغال – اخبار اقتصادی تسنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی مصطفی صالحی‌راد را به عنوان “مشاور معاونت امور تعاون و رئیس مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران” منصوب کرد.

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2788455

متن این حکم به شرح ذیل است:
با استعانت از خداوند متعال، نظر به تعهد، تخصص و مراتب شایستگی و تجارب ارزشمندتان، به موجب این ابلاغ به سمت “مشاور معاونت امور تعاون و رئیس مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران” منصوب می‌شوید.
راهبری و هماهنگی امورات مرتبط در جهت نیل به اهداف و برنامه های دولت مردمی و همچنین بهره گیری از مشورت صاحب نظران و کارشناسان متخصص در حوزه تعاون ، ضمن سر لوحه قراردادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور محوله و بکارگیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه از تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که به عهده گرفته اید مجدانه مورد تاکید و انتظار است.
امیداست با اتکال به خداوند متعال تحت فرامین رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی) و در راستای تحقق اهداف و آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و چارچوب وظایف و سیاست های دولت مردمی و ایران قوی مبتنی بر گفتمان فسادستیری، عدالت محوری، قانون مداری و پاکدستی در راستای خدمت به مردم و توسعه ی اهداف جامعه ی تعاونگران کشور کوشا باشید.
توفیق جنابعالی را در ایفای کامل وظایف محوله در ظل توجهات خاصه ی حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستارم.