فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی شنبه ۲۶ آذر

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

امروز سعی کنید خودتان را از بحران های عاطفی دور نگه دارید، خواه این بحران ها مربوط به خودتان باشند، خواه به دیگران. اگر راه فراری از آنها ندارید سعی کنید با آنها بی طرفانه برخورد کنید. این موضوع برای قرار گرفتن در مسیر درستی که شما را به موفقیت خواهد رساند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. امروز برای پذیرفتن یک مهمان در خانه تان آماده باشید و اگر طی هفته خانه را مرتب نکرده اید اولین کار امروزتان تمیز کردن منزلتان و آماده شدن برای پذیرایی از مهمان هایتان باشد. یک ایمیل یا تماس تلفنی دریافت خواهید کرد که می تواند پیام آور سود زیادی برای شما باشد؛ این خبر روز شما را خواهد ساخت و در تمام روز احساس شادی خواهید کرد. با یک مسئله خانوادگی قدیمی برخورد متفاوت و تازه ای می کنید که دیگران را غافل و آرام می کند. اطرافیان به شما گوش می کنند و این مشکل قدیمی بالاخره برطرف می شود. در مورد یک مسئله کاری از خواسته تان نگذرید، نه باج بدهید و نه کوتاه بیایید در غیر اینصورت باید تا همیشه باج بدهید.



فال روزانه اردیبهشت ( شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ )

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

امروز شما غرق در خیالات و رویاهای خود هستید، شاید آنچه در ذهنتان می گذرد برایتان جذاب و فریبنده باشد، اما نباید اجازه دهید این تصویر زیبا شما را از اتفاقاتی مهم در دنیای واقعیات غافل کنند. ارتباط خود را با دنیای واقعیت قطع نکنید و رفتار خودتان را تحت نظر داشته باشید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. اگر مجرد هستید در فرصتی فوق العاده برای یافتن عشق هستید و می توانید با صداقت و نشان دادن خود واقعیتان شخصی که برای شما درست است را به سوی خود جذب کنید. متأهل ها هم حتی اگر این چند روز با شریک زندگیشان مشکلاتی داشته اند امروز سعی کنند این درگیری ها را کنار گذاشته و خودشان را برای یک روز و شب رمانتیک آماده کنند. سهل انگاری نکنید، فوراً عذرخواهی کنید و اجازه ندهید که دلخوری طولانی شود. کاری را که دلتان با آن نیست فقط صرف آنکه از شما خواسته شده انجام ندهید عواقبش گریبان‌تان را می گیرد و مجبور می شوید دائم خود را سرزنش کنید. شخصی برای انجام کاری خیر با شما مشورت می کند، از کمک به او دریغ نکنید.

روز اقبال : جمعه

متولدین مهر

رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه

اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

متولدین شهریور

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

رنگ شانس : صورتی وآبی روشن

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

روز اقبال : چهارشنبه

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید.  به لحاظ مالی روز حساسی انتظار شما را می‌کشد و بهتر است از هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری برحذر باشید. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان راز نهفته‌ای را در سینه دارد و می‌خواهد این راز را امروز با شما درمیان بگذارد، با جان و دل پذیرای این راز باشید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که  سنگ‌ صبوری برای ایشان هستید. کمتر صحبت کنید و احترام خود را نزد اطرافیان حفظ نمایید. از محلی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز ضرری متحمل خواهید شد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب پول خود باشید.

همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

متولدین خرداد

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

امروز ممکن است با تنش ها و چالش های عاطفی فراوانی مواجه باشید، اما با داشتن نگرشی صحیح می توانید این مشکل را برطرف کنید. سعی کنید ذهن و انرژیتان را روی بخش هایی از زندگی خود تمرکز کنید که دارند به خوبی پیش می روند. مهارت های شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران امروز در این راه حسابی به کارتان خواهند آمد. امروز پیش آمدن تغییرات ناگهانی در برنامه هایتان می تواند برای شما بسیار آزار دهنده باشد، به ویژه اگر از روند پیشرفت برنامه هایتان راضی هم باشید. با این حال خیلی زود خواهید دید که موقعیت جدیدی که برایتان پیش آمده است حتی از آنچه قبلا به دنبالش بوده اید هم بهتر است. به خودتان آسان‌تر بگیرید برای موفقیت های به دست آورده تا امروزتان بیشتر ارزش قائل شوید و خودتان را تشویق کنید. شما اگر برای خودتان احترام قائل نباشید دیگران هم برایتان احترام قائل نخواهند شد. به شیوه ای جدید به بررسی موقعیت و وضعیت مالی تان بپردازید. پس انداز را شروع کنید.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید


منبع: https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-244/688835-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D8%B0%D8%B1

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

روز اقبال : سه شنبه

روز اقبال : سه شنبه

فرصتی مهیا می‌شود تا حسابی ورزش کنید و سلامت وجود نازنینتان را بهبود بخشید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانیهای زیادی روبه‌رو خواهید شد.   احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. مدتی است که رابطه خوبی با همسر یا عشق ‌زندگیتان نداشته‌اید و سر چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت با هم دعوا می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و از امروز به  غیر از سخن عشق و محبت، چیزی به عشق‌زندگی‌تان نگویید.

روز اقبال : جمعه

امروز در موقعیتی گرفتار خواهید شد که انگار یک یا چند نفر مدت ها اطلاعاتی را ذره ذره جمع کرده اند تا از آنها برعلیه شما و به نفع خودشان استفاده کنند. خوشبختانه مغز شما مانند یک کامپیوتر عمل می کند و خیلی خوب می دانید در چنین مواقعی از اطلاعاتی که دارید چطور باید استفاده کنید. هیچ کسی نمی تواند با فردی با قدرت ذهنی و روانی شما مقابله کند. اگر از توانایی هایتان به خوبی استفاده کنید این چالش ها و تنش ها را به راحتی آب خوردن پشت سر خواهید گذاشت. اگر قصد یاد گرفتن چیز جدیدی را دارید باید کمی صبر و حوصله به خرج دهید، همیشه بهترین راه سریعترین راه نیست و هر کاری را باید طبق اصول و قاعده پیش برد. با خودتان مهربان باشید اینکه مردم از شما چه توقعی دارند مهم نیست، مهم این است که شما بتوانید کاری بکنید که از خودتان راضی باشید. این روزها شما نه تنها خسته هستید بلکه از لحاظ روحی هم تحت فشارید. خوشحال نیستید و فکر می کنید به اندازه ی کافی توانایی ندارید، شما کاملا در اشتباهید.

فال روزانه مهر ( شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ )

همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

رنگ شانس : آبی تیره

اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

متولدین بهمن

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

روز اقبال : یکشنبه

اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده فراهم می‌شود.  از مهارتهای خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمتهای خود را دریافت خواهید کرد.  کار مهمی که مدتی است پشت‌ گوش میندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. کسی که بدخواه شما است زیر پای همسر یا عشق ‌زندگیتان نشسته و قصد دارد تا دیدگاه ایشان را نسبت به شما تغییر دهد. در اولین فرصت این فرد را شناسایی کنید و اجازه ندهید نیت پلید خود را عملی سازد.

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید.  امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. اعضای خانواده در ظاهر رابطه خوبی با هم دارند، اما در باطن وضعیت فرق می‌کند و اختلاف‌نظرهای زیادی را در میان اهل منزل مشاهده می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت نفاق و دوری میان اهل منزل ایجاد کند و امروز فکری به حال دوستی و صلح در بین اعضای خانواده بردارید.    پندو‌اندرز بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. اهمیت زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌دهید و لحظه‌ای از ایشان غافل نمی‌شوید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت

متولدین فروردین

متولدین آذر

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود و احساس آزادی بیشتری می کنید. از این فرصت استفاده کرده و خودتان را از هر قید و بندی که مانع پیشرویتان می شود رها کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید چیزی جلوی شما را بگیرد. شجاعت و ماجراجویی شما زمینه را برای فتح ناشناخته ها برای شما فراهم کرده است، پس از آن به خوبی استفاده کنید. امروز اتفاقات و مشکلاتی غیر منتظره ممکن است بین شما و شخصی که دوست دارید و یا یکی از دوستان نزدیکتان پیش بیایند که رابطه ی شما را مورد امتحان قرار خواهند داد. به شرط آن که هر دوی شما نسبت به حل این مشکل راغب باشید همه چیز به خوبی حل خواهد شد. به زودی روزهای آسودگی و آرامش را تجربه می‌کنید. شنیدن خبری خوش نزدیک است، به شما نوید فتح و خوشبختی داده می شود. برای هر حرفی که می شنوید به اندازه ارزش گوینده‌اش اهمیت قائل شوید وگرنه باید هر روز با دیگران درگیر باشید. برای یک معامله بهتر است بی گدار به آب نزنید.

فال روزانه آبان ( شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ )

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

شما از دست افرادی که به خلاقیت شما اجازه ی بروز نمی دهند خسته شده اید و می خواهید از خودتان و خلاقیتتان در برابر آنها دفاع کنید. در واقع شما می خواهید یک انقلاب اساسی در برابر آنها به راه بیندازید، اما برای پذیرفتن عواقب این رفتار خود آماده نیستید. به جای این که چیزی که آسیبی جزئی دیده است را به طور کلی ویران کنید، سعی کنید صدمات وارد شده را از بین ببرید. این کار قطعا خیلی بیشتر به نفع شما خواهد بود. دوستی هایتان در حال حاضر دارند خیلی خوب پیش می روند و به همین دلیل هم می توانید در صورتی که با مشکلی مواجه هستید روی کمک و حمایت آنها حساب کنید. از دوستی عزیز مدتی‌ست که بی خبرید، همین امروز خبری از او بگیرید. کاری را نیمه کاره رها کرده اید به آن برگردید تا برایتان دردسر ساز نشده تمامش کنید. از شخصی که در عین دوستی مدام ناراحتتان می کند و انرژی منفی دارد فاصله بگیرید، شما مجبور به دوستی با هر کسی نیستید.

فال روزانه دی ( شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ )

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای

امروز ممکن است با تنش ها و چالش های عاطفی فراوانی مواجه باشید، اما با داشتن نگرشی صحیح می توانید این مشکل را برطرف کنید. سعی کنید ذهن و انرژیتان را روی بخش هایی از زندگی خود تمرکز کنید که دارند به خوبی پیش می روند. مهارت های شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران امروز در این راه حسابی به کارتان خواهند آمد. امروز پیش آمدن تغییرات ناگهانی در برنامه هایتان می تواند برای شما بسیار آزار دهنده باشد، به ویژه اگر از روند پیشرفت برنامه هایتان راضی هم باشید. با این حال خیلی زود خواهید دید که موقعیت جدیدی که برایتان پیش آمده است حتی از آنچه قبلا به دنبالش بوده اید هم بهتر است. به خودتان آسان‌تر بگیرید برای موفقیت های به دست آورده تا امروزتان بیشتر ارزش قائل شوید و خودتان را تشویق کنید. شما اگر برای خودتان احترام قائل نباشید دیگران هم برایتان احترام قائل نخواهند شد. به شیوه ای جدید به بررسی موقعیت و وضعیت مالی تان بپردازید. پس انداز را شروع کنید.

فال روزانه شهریور ( شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

شما در نبردی قرار گرفته اید که طرف مقابلتان سعی دارد حرف های شما را به گونه ای جلوه بدهد که انگار شما آدم بد ماجرا هستید. از طرفی هم به محض این که می خواهید کاری را انجام دهید و پروژه ای را آغاز کنید یک نفر در برابرتان ایستاده و با شما و اهدافتان مخالفت می کند. شاید همه ی این مشکلات شما فقط به خاطر یک سوء تفاهم جزئی باشند! برای روابط خود وقت گذاشته و این ابهامات و سوء تفاهم ها را برطرف کنید. امروز برخی رفتارهای تند اطرافیان باعث ناراحتی شما می شود و با وجود این که می خواهید واکنشی عادلانه نشان دهید در این کار چندان موفق نیستید. سعی کنید برای واکنش نشان دادن عجله نکنید تا درک بهتری از موقعیت پیدا کنید. دوستی بر سر دوراهی قرار گرفته و با شما مشورت می‌کند، حواستان باشد از او توقع غیرواقعی نداشته باشید و تا جایی که می توانید کمکش کنید. روی برنامه ریزی های خود تجدید نظری داشته باشید. باید بدانید که زندگی فراز و نشیب فراوان دارد. اندیشه توانا و خلاقیتتان را به کار ببندید.

فال روزانه آذر ( شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ )

امروز ممکن است زود عصبانی شوید و از کوره در بروید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیش از حد با اطرافیان جروبحث نکنید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برنامه‌هایتان را به هم می‌زند. برای حل این مشکل به‌تنهایی کاری از دست شما برنمی‌آید. در چنین شرایطی از اعضای خانواده کمک بگیرید و اجازه ندهید مشکلات ریشه‌دار شوند.   بین اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و این وضعیت امروز شما را حسابی ناراحت کرده ‌است.  فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش دلخواهتان بپردازید. پدر یا مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل در معرض بیماری قرار دارند و بیشتر از همیشه مواظب‌ آنها باشید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگیتان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.

امروز خودتان را برای غافلگیری های غیر منتظره ای آماده کنید، البته خوشبختانه جای هیچ گونه نگرانی نیست و در واقع بیشتر این غافلگیری ها خوشایند و هیجان انگیز خواهند بود. امروز سعی کنید نسبت به دیگران و موقعیت هایی که پیش می آورند ذهنی باز داشته باشید و پذیرا باشید. هر چقدر کمتر مخالفت و ممانعت کنید سریع تر به آنجایی که می خواهید می رسید. سعی کنید خودتان را بیشتر به افرادی نزدیک کنید که انرژی مثبت و عشق را از خود ساطع می کنند. امروز مدیریت مسائل و مشکلاتی که در خانه دارید چندان راحت نخواهد بود، شاید این موضوع به اندازه ی خراب شدن تلفن ساده و پیش پا افتاده باشد، اما بهرحال باید بلافاصله به آنها رسیدگی شود. در روابط عاطفی تان این روزها بسیار حساس است. حواستان به خواسته های طرفتان باشد، خودخواهی نکنید. در یک مسئله کاری یا مالی به مشکلی بر می‌خورید، در صورت لزوم از درخواست کمک نترسید. سعی کنید تا می توانید به برنامه ریزی های خود متعهد باشید و زمان را از دست ندهید.

فال روزانه اسفند ( شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

با ورزش و تحرک همیشه جوان و شاداب باقی بمانید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. خبری از اعضای خانواده نمی‌گیرید و کاری به مشکلات آنها ندارید، ادامه این وضعیت زمینه دلخوری و بی‌توجهی اعضای خانواده نسبت به شما را فراهم خواهد کرد. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به مشکلات اهل منزل بدهید و از هر فرصتی برای حل مشکلات آنها بهره بگیرید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. تصمیم مهمی در پیش‌رو دارید اما قبل از اتخاذ تصمیم، یک‌بار دیگر تمام شرایط را بررسی کنید. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید.  حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِدل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

امروز سعی کنید با انجام کارهایی که از قبل برای آنها برنامه ریزی نکرده اید کمی به زندگیتان هیجان ببخشید. از خانه بیرون بزنید و از دنیای اطرافتان لذت ببرید. به دنبال چیزهایی بروید که با روند عادی و همیشگی زندگی شما متفاوت هستند و تجربه های جدیدی را کسب کنید. شاید تصمیم بگیرید امروز را در خانه بمانید و به کارهای عقب افتاده ی خود رسیدگی کنید، اما دوستانتان از تمام راه های ارتباطی سراغتان را می گیرند و در تلاش برای پرسیدن حالتان هستند. سعی کنید پاسخ پیام ها و تماس های آنها را بدهید و قدردان محبت های آنها باشید. از دست دادن دوست های خوب خیلی راحت تر از به دست آوردن آنهاست! لازم است به فکر تغییری اساسی در امور کاری یا تحصیلی خود باشید تا به رویای دیرینه تان جامه عمل بپوشانید. برای رفع کدورت از رابطه دوستانه یا عاطفی خود شما باید گذشت کنید. ملاقات و دیداری غیر منتظره و شاد را تجربه خواهید کرد و لبخند به چهره تان می آید، از این مصاحبت نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه مرداد ( شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ )

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

روز اقبال : پنجشنبه

متولدین اردیبهشت

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. یکی از اعضای فامیل امروز به تجربه شما نیاز دارد و از در مشورت و پندآموزی با شما وارد می‌شود. تجربه‌های خود را با کمال‌‌ میل در اختیار ایشان قرار دهید و راهنمایی‌های خود را از این فرد دریغ نکنید. از جادوی محبت غافل نشوید و به خاطر داشته باشید که از محبت خارها گل می‌شود. اسرار دلتان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. کارهای زیادی دارید، اما بیش‌از‌حد خودتان را خسته نکنید و برای ساعتی هم که شده از کار فاصله بگیرید و استراحت کنید. روز بسیار خوشایندی برای عاشقی آغاز کرده‌اید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و صفا را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه خواهید کرد.

با کمک بیش‌ا‌ز‌حد به اطرافیان خودتان را خسته و افسرده نکنید.   مشکلی که با آن روبه‌رو شده‌اید امروز به دست یکی از دوستان صمیمی‌ شما حل می‌شود. لطف این دوست را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های اطرافیان باشید. در کارها صداقت پیشه کنید و مطمئن باشید مزد راستگویی و درستکاری خود را دریافت خواهید کرد. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

رنگ شانس : قهوه ای وکرم

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی

اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

روحیه صبوری دارید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید. پولی به دستتان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید. اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.  رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.

اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس کسالت و بی حوصلگی می کنید، اما تا نیمه های روز حالتان خوب خواهد شد و روحیه تان بهتر می شود. شاید با شنیدن خبرهایی دلگرم کننده از جانب یکی از دوستان و اقوامتان در رابطه با موقعیت دشواری که اکنون رو به حل شدن است خوشحال و شگفت زده شوید و همین باعث شود حال و هوایتان تغیر کند. شما امروز می توانید هدف خود را در چند قدمیتان ببینید، اما می دانید به محض آن که به سمت آن بروید، مانعی بزرگ هر لحظه ممکن است سر راهتان سبز شود. شاید بهتر باشد امروز این فاصله ی چند قدمی را حفظ کرده و روز دیگری به راهتان ادامه بدهید. خودتان را برای بار چندم پشیمان نکنید. برای انجام کار یا گفتن حرفی دچار اضطراب می شوید، بر نگرانی هایتان غلبه کنید و کاری که باید انجام دهید. برای یک معامله خرید یا فروش بهتر است احتیاط کنید و کمی بیشتر در این باره مشورت یا تحقیق کنید. با او که برایش دلتنگید تماس بگیرید.

فال روزانه خرداد ( شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ )

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌هایتان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبرو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید. فردی از اطرافیان در بستر بیماری است، این فرد را از محبت‌های خود بی‌نصیب نگذارید. دیری نخواهد پایید که بیماری این فرد برطرف می‌شود و لطف شما را جبران می‌کند. توانمندیهای خود را دست‌کم می‌گیرید و این رویکرد اعتمادبه‌نفس شما را کاهش داده است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت مهارت‌های خود را افزایش دهید تا سری در بین سرها داشته باشید. مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از هر وقت دیگری به شما محبت خواهد کرد. این محبت را با آغوش باز پذیرا باشید و عشق‌ متقابل خود را به ایشان ثابت کنید.

متولدین آبان

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

رنگ شانس : آبی وسفید

همراهان مناسب : تیر و اسفند

گمان نکنید که شما جواب تمام سوالات را دارید و می توانید از پس هر مشکل و مانعی به تنهایی بربیایید. امروز شاید بهتر باشد امروز کنترل امور را به دست دیگران سپرده و سر جای خود تکیه بدهید و از آنچه در جریان است درس بگیرید، این کار باعث خواهد شد که فرصت های خوبی را به دست بیاورید. اگر این که هر چه بکارید همان را برداشت می کنید حقیقت داشته باشد طی ماه های آینده محصولات بسیاری را برداشت خواهید کرد. تلاش بسیار و تمرکزی که صرف کارهایتان می کنید، درست زمانی که فکر می کنید هیچ نتیجه ای به دست نخواهید آورد و تلاش هایتان بی ثمر هستند، با ترفیع مقام و افزایش حقوق پاداش زحمات خود را به صورت رضایت بخشی دریافت خواهید کرد. هر کسی که شما را برای اولین بار می بیند پی به خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. شما نیتتان خیر است و فکر می‌کنید همه مثل شما هستند، بهتر است مواظب باشید که از شما سوءاستفاده نکنند. کمی خوددارتر باشید و برای هر کسی دلسوزی نکنید چرا که هر کسی شایسته دلسوزی شما نیست، بهتر است دلتان برای خودتان بسوزد.

فال روزانه تیر ( شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ )

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

روز اقبال : پنجشنبه

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین اسفند

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

روز اقبال : یکشنبه

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

رنگ شانس : زرد ، طلایی

متولدین دی

متولدین مرداد

فال روز

رنگ شانس : نارنجی

روز اقبال : شنبه

امروز به طور غیر منتظره و کاملا ناگهانی راه حل بسیار هوشمندانه ای برای یکی از مشکلاتی که مدت ها با آن درگیر بوده اید پیدا خواهید کرد. می بینید که راه روبرویتان دارد باز می شود و بی صبرانه منتظرید تا این ایده های فوق العاده ی خود را عملی کنید. با این حال عملی کردن آنچه در سرتان می گذرد به این سادگی که به نظر می رسد هم نخواهد بود. البته نتیجه ای که به دست خواهید آورد قطعا ارزش زمانی که صرف این کار می کنید را خواهد داشت و یک سرمایه گذاری سودمند برای آینده خواهد بود. امروز می تواند درس های کوچک و بزرگ زیادی را برای شما به همراه داشته باشد، سعی کنید از آنها بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. ممکن است برای مدتی درگیر امور استرس‌زای روزمره شوید اما برای رهایی سریع از آن بهتر است به جای امروز و فردا کردن به دل مشکلات بزنید و به نحوی سنجیده آن ها را برطرف کنید. یادتان باشد شلختگی را کنار بگذارید، شما هرچه منظم تر باشید راه پیشرفت و موفقیت‌تان هموارتر می شود.

فال روزانه بهمن ( شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ )

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

رنگ شانس : سفید و قهوه ای

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

متولدین تیر

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین ( شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ )

اختلاف نظری میان شما و فردی ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف نظر بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود.  کم‌محلی به همسر یا عشق ‌زندگیتان را قبل از اینکه این رفتار فاصله‌ زیادی بین شما ایجاد کند، کنار بگذارید و توجه بیشتری به عشق ‌زندگیتان داشته باشید.   معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. مشاجره‌های جزئی که میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد را جدی نگیرید و این مشاجره‌ها را نمک زندگی قلمداد کنید.

اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

روز اقبال : دوشنبه

رنگ شانس : قرمزملایم