نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی دامغان امروز افتتاح می شود- اخبار نفت و انرژی اخبار اقتصادی تسنیم خبرگزاری تسنیم | nnqenergy

نیروگاه های خورشیدی می توانند با تولید برق به شبکه سراسری برق نیرو برسانند و در عین حال امکان تأمین شبکه های کوچک و ناحیه ای را نیز به ما بدهند در حالی که نیاز به تأسیس خطوط فشارقوی طولانی جهت انتقال شرکت ساخت نیروگاه خورشیدی برق ندارند. چون انتقال از نیروگاه های ظرفیت بالای توأم با شبکه انتقال سراسری پر هزینه می باشد. این شرکت در سال جاری با در اختیار داشتن در حدود ۱۰٫۲ مگاوات نیروگاه در دست اجرا در کشور، با اتکا به توان مهندسان طراح و اجرایی و پشتیبانی شرکت های معتبر تولید کننده تجهیزات خورشیدی اقدام به احداث نیروگاه فتوولتائیک در سراسر کشور می نماید.

  • تا دو برابر ظرفیت انشعاب می‌توان نیروگاه خورشیدی انشعابی نصب کرد.
  • اگر جهت پنل ها متفاوت است و یا بعضی از آنها در سایه قرار می گیرند، بهتر است برای افزایش بازدهی از چند اینورتر استفاده کنید و یا اینورتری به کار بگیرید که با پنل هایی با شرایط متفاوت سازگار باشد.
  • لینک دانلود تمامی پاورپوینت ها، تصاویر، فایلها و … که در بخش آنلاین و عملی تدریس می شود برای داوطلبان ارسال می شود تا دانلود کرده و آماده شرکت در کلاس باشند.
  • یک دستگاه مجزاست که الکتریسیته تولیدی از طریق تمام پنل ها را تبدیل می کند.
  • بدين‌وسيله اين موفقيت و ورود شركت فراب به اين عرصه را به‌حضور مديريت محترم ارشد سازمان، معاونت‌ها، مشاوران و مديريت‌هاي محترم مجموعه و تمامي همكاران محترم گروه فراب تبريك و تهنيت عرض مي‌نماييم.
سولارگسترانیک فروشگاه آنلاین در زمینه سیستم های انرژی خورشیدی میباشد و به صورت پیوسته خدمات و کالاهای تخصصی مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر مخصوصا انرژی خورشیدی را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه میدهد. هدف ما ارائه کالا با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برای جلب رضایت مشتریان محترم می‌باشد. نیروگاه خورشیدی مشهد اولین نیروگاه خورشیدی در شرق ایران محسوب می‌شود که شروع عملیات آن در سال ۱۳۸۹ شروع شد و فاز نخست آن در ۲۴ تیر ۱۳۹۰ به پایان رسید.

تاسیس نیروگاه خورشیدی

شما عزیزان می توانید انواع طرح های توجیهی درخواستی خود را به ما اعلام کنید. کلیه درخواست ها در حوزه های صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و گردشگری مورد پذیرش کارشناسان ما می باشد. محتویات یک طرح توجیهی اختصاصی یا امکانسجی اقتصادی، مقدمه ای از وضعیت پروژه و مطالعات بازار، برنامه اجرایی و مطالعات مالی و ارزیابی فنی و اقتصادی می باشد.

نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی دامغان امروز افتتاح می شود- اخبار نفت و انرژی اخبار اقتصادی تسنیم خبرگزاری تسنیم | nnqenergy در بعضی از کاربردهای خاص مانند ماهواره، فانوس دریایی یا کشورهای در حال توسعه، باتری‌ها یا مولدهای برق اضافی اغلب به عنوان پشتیبان اضافه می‌شوند. اینگونه سیستم‌های برق مستقل اجازه کار در شب و زمان‌های دیگر با تابش محدود خورشید را فراهم می‌کنند. انرژی خورشیدی، مسلما، پاکترین و قابل اطمینانترین شکل انرژی تجدیدپذیر در دسترس است و میتواند به شکلهای مختلف برای کمک به تأمین انرژی در خانه یا کسب و کار شما استفاده شود. پانل های فتوولتائیک خورشیدی تبدیل اشعه های خورشیدی به الکتریسیته توسط الکترون های محرک در سلول های سیلیکونی با استفاده از فوتون های نور خورشید است. در حال حاضر شرکت سنا مطالعات اقتصادی و مهندسی را جهت احداث نیروگاه­های بزرگ خورشیدی در مناطق مستعد کشور در دستور کار قرار داده است و امید می­رود در آینده­ای نه چندان دور شاهد افتتاح و بهره­ برداری از نیروگاه­های خورشیدی مقیاس بزرگ شرکت سنا باشیم.

ظرفیت نیروگاه‌های خورشیدی خانگی حداکثر به 200 کیلووات محدود شده و در صورت نیاز متقاضی به احداث نیروگاه با ظرفیت بیشتر از 200 کیلووات، شرایط احداث شامل دسته نیروگاه‌های خورشیدی مگاواتی خواهد شد. هرچند که برای نیروگاه‌های خورشیدی مگاواتی ظرفیت حداقلی وجود نداشته و این نیروگاه‌ها میتوانند از ظرفیت 1 کیلووات الی 25 مگاوات احداث شوند. برای اطلاع از تفاوت‌های نیروگاه‌های خورشیدی خانگی و مگاواتی این مقاله را مطالعه فرمایید. در همان سال ۱۳۹۵ ، شرکت دیگری با نام سولار صنعت فیروزه فعالیت خود را در زمینه طراحی، ساخت و تولید انواع پنل های خورشیدی با احداث کارخانه ای در شهرک صنعتی کمال الملک شهر فیروزه با ظرفیت تولید پنل خورشیدی ۶۰ مگاوات در سال آغاز نمود. در سال ۱۳۹۱، شرکت صنایع تولید انرژی پاک آتیه خط تولید پنل های خورشیدی آریا سولار بیرجند را با ظرفیت تولید سالانه ۲۰ مگاوات راه اندازی نمود. دو سال بعد، در سال ۱۳۹۳ برند تجاری هورسا، تحت مالکیت گروه صنعتی فانو، فعالیت خود را در حوزه تولید ماژول‌های فتوولتائیک با توان ۳۰ تا ۳۶۰ وات آغاز نمود.

ضمنا مشاوره لازم جهت سرمایه گذاری در این بخش را هم می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان شرکت، دریافت کنید. برق خورشیدی به دلیل اثرات مثبتی که بر محیط زیست دارد در دنیا طرفداران زیادی را پیدا کرده است. به دلیل اثرات مثبت بر محیط زیست دولت ها از روش های مختلف برای توسعه نیروگاه ها خورشیدی حمایت می‌کنند.

درآمدنیروگاه در سال اول با نرخ 1750 تومان :