هدف وزارت کار دستیابی به جهش 20 درصدی در تولید صنایع بزرگ است

هدف وزارت کار برای جهش 20درصدی تولید صنایع بزرگ

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با برنامه جهش تولیدی رادیو اقتصاد اظهار داشت: در سال 1402 هجری قمری در منطقه رونق تولید برای شرکت های وابسته به بازنشستگی، صندوق ها. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمامی بخش‌های فولاد، سیمان، تولید دارو، صنایع لبنی و مواد شاهد رشد تولید در هلدینگ‌ها و شرکت‌های مختلف بود.

مرتضوی افزود: هدف 1403 جهش در تولید است و امیدواریم به وضعیت مثبتی برسیم البته در واگذاری بخش بزرگی از حوزه فعالیت به بخش خصوصی و تقویت بخش که لزوماً در این حوزه است. پرتفوی دولت.» وزارتخانه ها با نزدیک شدن به افزایش تولید با مشارکت بسیاری از شرکت ها در بورس منتشر شده و تعدادی دیگر نیز تا پایان سال روانه بازار می شوند.

وی بیان کرد: در زمینه جهش تولید صنایع بزرگ برنامه ریزی هایی برای دستیابی به جهش 20 درصدی تدوین شده است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی چند طرح مهم را برای فعال‌سازی ایده‌ها برشمرد و گفت: رفع موانع تولید و حساب‌های مودیان در صندوق‌ها تسهیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سهولت صدور مجوزها الکترونیکی و غیرکاغذی شده است و همچنین مقرر شد 5 میلیون نفر دوره لازم را برای مهارت آموزی و توسعه مراکز آموزشی بگذرانند.

مرتضوی ابراز امیدواری کرد: با افزایش ظرفیت اسمی و سرمایه در گردش تسهیلات، با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، مولفه های اقتصاد پویا در کشور محقق شود.

انتهای پیام/

منبع: https://tn.ai/3059585