پخش عمده شارژر لپ تاپ و فروش عمده شارژ لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

ویندوز 11 دارای یک طراحی جدیدی با منوی شروع و تک بار جذاب است. ویندوز 11 یک رابط کاربری جدید و شبیه Mac را به سیستم عامل ارائه می دهد. برای اینکه کابل اداپتور قطع نشود; باید اداپتور را به صورت صحیح جمع کرد،انتهای سیم اداپتور را مقداری ازاد بگذارید تا مشکل قطعی یا پارگی در این ناحیه مشاهده نشود.

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305i

نکاتی وجود دارد که می‌توانید با دانستن آن‌ها آداپتور مناسبی برای لپ تاپ خود تهیه کنید. برای خرید محصول اورجینال می‌توانید به سراغ فروشگاه‌های آنلاین معتبر بروید که لوازم جانبی اصل را عرضه می‌کنند. به خاطر اینکه باتری های جدید خود به خود بعد از شارژ کامل از مدار خارج میشن ، نگرانی بابت مدت زمان به شارژ زدن یا تو شارژ موندن باتری بی مورده . اما مشکل اینجاست که شارژر لپ تاپ همچنان بعد از شارژ کامل ، داره استفاده میشه پس بین ۳ تا ۶ ساعت زمان کافیه برای شارژ همه جور باتری لپ تاپ . شارژرها به صورت مداوم در معرض کشیدگی، پارگی و دیگر آسیب‌های این چنینی هستند. به همین دلیل بهتر است مدلی را انتخاب کنید که کابل آن جنس مقاومی داشته و در برابر این فشارها کمترین آسیب را ببیند.

شارژر لپ تاپ 19.5 ولت 4.7 آمپر سونی

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای لپ تاپ شما ایجاد شود، فرسودگی کابل شارژ لپ تاپ است که برای رفع آن باید کابل را تعویض کنید. کابل سیستم شما بر اثر استفاده طولانی مدت، برخورد به سایر اجسام، تاخوردگی و … دچار فرسایش و ساییدگی می‌­شود. این خرابی علاوه بر اینکه ظاهر خوبی ندارد و سیم شارژرتان را شلخته می‌کند بسیار خطرناک است چرا که ممکن است موجب اتصال و حتی انفجار شود و آسیب­‌های جدی به لپ تاپ شما وارد ­کند.

  • اما به هردلیلی دچار آسیب شد می­‌توانید با تعویض کابل شارژر لپ تاپ مجدد از آن استفاده کنید.
  • برای بررسی این که آیا شارژر خراب است یا خیر، یک اهم متر نیاز خواهید شارژر لپ تاپ داشت.
  • اگر شارژر شما اورجینال باشد، برند دستگاه، مشخصات و خصوصیات دقیق دستگاه، روی آن حک یا چسبانده شده است.
  • نوسانات برق، استفاده‌ی ناصحیح از شارژر، ورود نامناسب سوکت شارژر در لپ تاپ، آب خوردگی و حتی ضربه خوردگی از عواملی هستند که به خرابی شارژر لپ تاپ شما می‌انجامند.
پخش عمده شارژر لپ تاپ و فروش عمده شارژ لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

بنابراین همیشه بهترین راه این است که با صرف کمی هزینه بیشتر شارژر اورجینال لپ تاپ خود را تعویض و تهیه کنید. اگر که شما در اولین بررسی خود متوجه شدید که شارژر به برق وصل می باشد ولی چراغ شارژر خاموش است، اطمینان خاطر کسب کنید که مشکل از جای دیگری می باشد. به طور کلی بهتر است شارژر لپ تاپ در محیط های بیش از حد گرم یا آلوده نگهداری نشود. برای جلوگیری از داغ شدن شارژر لپ تاپ، این قطعه نباید در جاهایی مثل زیر فرش، زیر کمد و … این سری، همان کانکتور شارژر است که به سوکت لپ تاپ متصل می‌شود.

Lenovo USB Plug 20V 3.25A Laptop Adaptor

به هر حال یکی از شاخص‌های شارژر اصلی برای تعویض یا تعمیر، وزن آن می‌تواند باشد. حتی در تعمیر شارژر لپ تاپ هم فیک بودن آن مهم است و معمولاً شارژر لپ تاپ فیک را تعمیر نمی‌کنند. دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ، به هنگامی که در این شرایط، سیستم شما به خوبی روشن شد، می توان چنین بیان نمود که مشکل از اجزای تشکیل دهنده دیگر لپ تاپ می باشد. دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ، تفاوتی ندارد که شما با کدام یک از ویندوزها کار می کنید، خواه از ویندوز هفت یا هشت و یا ده بهره گیرید، غالباً مشکلات و دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ بدین حالت رفع و رجوع می شود. از این جهت ما در این آموزش خود توضیحاتی جامع از دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ بازگو خواهیم کرد.