چهارمین کشتی صادراتی ایران عازم ونزوئلا شد- اخبار راه و مسکن – اخبار اقتصادی تسنیم

ناوگان ملی کشتیرانی آمادگی خود را جهت برقراری خط منظم حمل بار صادراتی به کشور ونزوئلا اعلام کرده که در صورت استقبال تجار و صادرکنندگان ایرانی، امکان برقراری این خط منظم فراهم بوده و ناوگان ملی کشتیرانی محدودیتی در این زمینه نخواهد داشت.

کشتیرانی اعلام کرده در صورت افزایش تقاضا برای حمل بار به مقصد ونزوئلا، به طور قطع با به‌کارگیری کشتی­‌های دارای تناژ بالاتر خود، نسبت به کاهش هزینه حمل بار اقدام خواهد کرد.

بر اساس پیش ­بینی‌های صورت گرفته مقرر است کشتی بعدی حاوی محموله‌های صادراتی ایران، در صورت تکمیل ظرفیت­‌های پیش‌بینی شده، بهمن امسال روانه ونزوئلا شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و با تاکید بر ضرورت توسعه صادرات کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی، اولین کشتی حاوی محموله‌های صادراتی تولیدکنندگان ایرانی راهی ونزوئلا شد.

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2825542بررسی‌های اقتصادی صورت گرفته حکایت از آن دارد  حمل بار به طریق دریایی، تاثیر قابل توجهی در حمل بار صادراتی صادرکنندگان ایرانی داشته و برخی مسیرهای پیشنهادی به تجار و صادرکنندگان از طریق ترکیب زمینی و ریلی برای حمل بار صادراتی به ونزوئلا علاوه بر افزایش مدت زمان حمل بار، منجر به بالا رفتن هزینه‌های جانبی نیز خواهد شد.