کیف و کفش هم جزو کالاهای فروش ویژه شب یلدا شد- اخبار صنعت و تجارت – اخبار اقتصادی تسنیم

انتهای پیام/


منبع: https://tn.ai/2823094

وی افزود: این طرح با رویکرد حمایت از تولید، عرضه محصولات ایرانی و رونق بازار و همچنین تشویق مشتریان و خریداران با حضور در واحدهای صنفی مجاز و دارای پروانه کسب در سراسر کشور اجرا می شود.

به گفته نیک منش، کالاهای مشمول این طرح هم اعم از آجیل و خشکبار،  شیرینی، میوه، تره بار و گل و گیاه، کیف و کفش است و البته سایر رسته های صنفی هم می توانند مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیک منش، معاون بازرسی اتاق اصناف ایران درباره طرح فروش فوق العاده 10 روزه ویژه شب یلدا گفت:  با توجه به تجربیات ارزشمندی که صنوف در بخش فروش فوق العاده و تخفیفات ویژه در سالیان گذشته داشته اند، در سال جاری هم در آستانه شب یلدا به منظور تکریم مشتریان و حفظ آرامش و حس مثبت و خوب از لحاظ ارائه قیمت و کیفیت مناسب در فروش کالاها و خدمات توسط صنوف، طرح فروش فوق العاده شب یلدا را اتاق اصناف ایران در دستور کار قرار داده است.

پیشتر رئیس اتاق اصناف ایران گفته بود: اصناف مرتبط با شب یلدا به‌مدت 10 روز محصولات خود را حداکثر با 10درصد تخفیف به مشتریان عرضه می‌کنند.

معاون بازرسی اتاق اصناف ایران افزود: نظارت بر عملکرد صنوف مشمول این شب یلدا بعهده خود اتحادیه های صنفی و بازرسان اتاق های اصناف سراسر کشور است و مشتریان ناراضی هم می توانند با تلفن 124 یا اتحادیه مربوطه تماس بگیرند.بازرسان ما در دو  شیفت در آماده باش هستند.