طالع بینی چینی؛ راز و رمزهای شخصیت متولدین سال گاو

هر کاری به دست آقایان متولدین سال گاو سپرده شود، به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد اما در صورتی که مجبور به اطاعت و فرمان‌برداری نباشد. گاوها به طور کلی اطاعت پذیران خوبی نیستند و بهتر است که در مقام ریاست و تصمیم گیری باشند. اگرچه می‌توانند عاشق باشند اما در بروز دادن عشق و احساسات زیاد خوب نیستند. مرد متولد سال گاو نیازی ندارد که کسی مراقبش باشد و انجام وظایفش را دائم به او گوشتزد کند. او خودش بسیار با اراده و مقتدرانه به تمام کارهایش رسیدگی می‌کند.

نقطه ضعف متولدین سال گاو در طالع بینی چینی این است که حسود و گاهی عمیقا غمگین می‌شوند به طوری که در آن‌ها کاملا می‌شود این غم را دید. در انجام کارهای‌شان بسیار آرام هستند و عجله نمی‌کنند. تلاشی برای اینکه بسیار شیک و جذاب به نظر برسند، ندارند. اگر می‌خواهید سر کسی کلاه بگذارید مطمئن شوید که متولد سال گاو نباشد چون در این صورت کارتان ساخته است.

  ۱۳۴۰    ۱۳۵۲    ۱۳۶۴    ۱۳۷۶    ۱۳۸۸    ۱۴۰۰

شخصیت‌های معروف سال گاو

سومین جفت مناسب متولدین سال گاو، مارها هستند. اگر مار وفادار باشد، گاو به جای خودش و او کار می‌کند و زندگی خوبی می‌سازند.

متولدین سال گاو بهترین شرکای کاری برای موش‌ها هستند زیرا هر دو می‌توانند کارشان را مقدم بر هر چیزی دیگری قرار دهند و با اراده‌ای که دارند، کاملا موفق شوند. درسته که خروس شریک عاطفی خوبی برای گاو می‌شود اما به هیچ عنوان شریک کاری خوبی نمی‌شود.

خانمهای متولدین سال گاو به مرد سنتی هیچ علاقه و نیازی ندارد. مرد مورد علاقه او مردی آگاه و امروزی است. خانم گاو در انتخاب بین کار بیرون و کار خانه، ترجیح می‌دهد که خانه‌دار باشد و ریاست کند. در به دست آوردن مرد مورد علاقه خود هیچ شک و تردیدی ندارد. آن‌ها بهترین مادران و حمایت کنندگان بچه‌ها هستند. بهترین فرزندان زیر دست مادران متولد گاو پرورش میابند. این زنان عاشق خانواده هستند و تمام تلاش‌شان بر این است که کانونی گرم برای فرزندان و همسرشان بسازند.

در برخورد اول با یک گاو او کاملا ساده لوح به نظر می‌رسد اما اشتباه نکنید، گاو به هیچ وجه ساده لوح نیست! هر چوبی لای چرخش بگذارند نه تنها عقب نمی‌کشد بلکه با قدرت بیشتری به برنامه ریزی برای اهداف خود مصمم می‌شوند.

خصوصیات خانم‌های متولد سال گاو

طالع بینی

خصوصیات متولدین سال گاو در ماه‌های مختلف

فروردین

جدی و قاطع. هیچ وقت در هیچ چیزی به سطح متوسط قانع نمی‌شود. همیشه با اراده و انگیزه بالا مشغول به کار کردن است. حتی سخت‌ترین کارهای هنری هم از پس او برمی‌آید. زیاد اهل تجملات نیست اما گه گاه دوست دارد که یک چیز شیک گران قیمت برای خودش یا خانواده‌اش تهیه کند.

آبان

جدول طالع بینی چینی


منبع: https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%81%D8%A7%D9%84-%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-244/684969-%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%85%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DA%AF%D8%A7%D9%88بسیار پر انرژی و جذاب هستند اما خیلی زود از کوره در می‌روند. بسیار سریع و سخت کار می‌کنند. در ابتدا سختگیر به نظر می‌رسند اما رفته رفته شخصیت جذاب‌شان رو می‌شود.

اردیبهشت

مردانمتولدین سال گاو خانواده دوست است اما ممکن است گاهی به دلیل غرق شدن در کار زیاد از چیزهای دیگر غافل بماند که در این صورت نباید او را محدود کنید فقط با او حرف بزنید. او علاقه‌ای به قضاوت مردم درباره خودش ندارد و علاقه‌ای ندارد که همه جا شیک به نظر برسد. او بر حسب کارها و تصمیم گیری‌هایش حتی ممکن است لباس راحتی به تن کند و به سمت دشت و کوهستان برود.

اهل جنگ و رقابت‌اند که اتفاقا همیشه هم برنده می‌شوند اما ظاهری آرام دارند. همیشه در کارهای خیر پیش قدم هستند. در هنگام سختی‌ها و دشواری‌ها، پرچم‌داران مبارزه برای حل مشکلات و دفاع هستند.

دی

متولدین سال ببر به هیچ عنوان نباید با گاوها ازدواج کنند.

رابطه شغلی گاوها در طالع بینی چینی

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در طالع بینی چینی، متولدین سال گاو شخصیت جالبی دارند که به استواری و مقاومت و قاطعیت مشهورند. در این فال که طبق ستاره شناسی شرقی بررسی شده است متولدین سال گاو در ازدواج و شراکت کاری فقط با برخی از حیوانات دیگر خوشبخت و موفق خواهند بود. مثلا گاو با خروس در ازدواج خوشبخت خواهند شد. همراه ما باشید.

چارلی چاپلین، گاری کوپر

خصوصیات کلی متولدین سال گاو

خوش صحبت و سرگرم کننده هستند و از بودن در کنارشان بسیار لذت خواهید برد. اهدافشان را با دقت و برنامه ریزی دقیق دنبال می‌کنند و به کسانی که در کنارشان باشند کمک می‌کنند تا آن‌ها هم به اهدافشان برسند و به موفقیت دست پیدا کنند.

تیر

در بدترین شرایط به داد شما می‌رسند. اگر فکری به ذهنشان خطور کند تمام توانشان را به کار می‌گیرند تا آن کار را به بهترین شکل انجام دهند. بسیار خانواده دوست هستند و با خیال راحت می‌شود به آن‌ها تکیه کرد. خیلی کم عصبانی می‌شوند اما امان از روزی که عصبانی شوند. پس سعی کنید در عصبانیت و خشم آن‌ها صبور باشید.

خرداد

رهبرانی آرام تا زمانی که قدرت‌شان را از آن‌ها نگیرید. منبع انرژی و اراده برای کسانی هستند که خواهان موفقیت و رسیدن به اهدافشان هستند. اگر تمام زندگی‌اش معطوف به قدرت و موفقیت شود ممکن است به مشکلات دیگر زندگی رسیدگی نکند. سعی کنید گاو متولد مرداد را عصبانی نکنید.

شهریور

یک خانم گاو هیچ وقت نمی‌تواند به دل شکستن، آزار دادن کسی و یا خیانت فکر کند. حامی خوبی برای همسرش محسوب می‌شود و به نوعی شوهرش را به همه جا می‌رساند.

خصوصیات آقایان متولد سال گاو

دومین جفت مناسب گاو، موش جذاب است تا همیشه به گاو وفادار بماند.

اگر سال تولد شما در جدول پایین قرار دارد پس شما یکی از متولدین سال گاو هستید و می‌توانید در ادامه این مطلب با طالع بینی چینی سال خود آشنا شوید.

سال گاو شامل متولدین چه سال هایی می شود؟

شریف و با اصالت. متولدین این ماه دوستان بسیار خوبی هستند و معمولا سرشان به کار خودشان گرم است و آزاری برای بقیه ندارند. محیط خانه و کارشان همیشه تمیز و مرتب است. زمانی که به مشکلی برخوردید روی او حساب کنید و خیالتان راحت باشد. امانت‌داران خوبی هستند و هیچ وقت هم دست به خلاف نمی‌زنند.

مهر

فعال و پر جنب و جوش و بسیار خوش شانس هستند. از پس همه مشکلات بر می‌آیند. صبور و اهل درایت هستند به همین دلیل در تمامی کارها موفق خواهند شد فقط کافی است که اراده کنند. خوشبختی در ذهن آن‌ها حک شده است.

رابطه عاطفی متولدین سال گاو در طالع بینی چینی

متولدین سال گاو شخصیتی بسیار محکم، قدرتمند و استواری دارند. می‌توانند مشغول صد کار و حرفه باشند و در همه آن‌ها به بهترین شکل ممکن عمل کنند. هیچ وقت درباره پول درآوردن نگرانی ندارند. به همه اهداف‌شان در زندگی شخصی و کاری می‌رسند زیرا بسیار با اراده و با انگیره هستند. چندان اهل پرخاش نیستند. هنگامی شروع به حرف زدن می‌کنند که حرفی برای گفتن داشته باشند در غیر این صورت اهل پر حرفی نیستند. یک گاو همیشه برنده است چون تقدیرش را به دست خودش می‌گیرد و تلاش می‌کند.

چهارمین جفت مناسبمتولدین سال گاو، خود گاو است. این دو در کنار هم، زوج بسیار خوبی خواهند شد.

بدترین زوج و رابطه عاطفی برای گاو

قدرت و اراده در کنار متانت مشخصه اصلی متولدین این ماه است. آن‌ها به هر هدفی که بخواهند می‌رسند. حساس و زود رنج است پس با او رفتار خوبی داشته باشید. اهل کلک و نیرنگ نیست و راه مستقیم خودش را می‌رود و کاری به کار کسی ندارد پس سعی نکنید او را عصبانی کنید زیرا در عصبانیت بسیار خشمگین می‌شود.

مرداد

اولین جفت مناسب برای متولدین سال گاو، خروس است. در واقع می‌شود اینطور گفت که گاو و خروس در کنار هم خوشبخت می‌شوند.

مشکل‌ترین و پیچیده‌ترین مسائل را حل می‌کنند. قوی و شجاع هستند. همیشه سعی می‌کنند که پرانرژی و خوش خبر باشند. در میان حرف‌هایشان گاهی طعنه می‌زنند و اگر سد راه و اهدافشان شوید به راحتی شما را کنار می‌زنند.

آذر

عاشق زورآزمایی با دنیا و عاشق دریا و گیاهان و طبیعت هستند. قوه تخیل قوی دارند. او را مجبور نکنید که مدت طولانی در خانه بماند. طبیعت به او انرژی می‌دهد و همچنین جنگیدن با مشکلات و پیروز شدن او را خوشحال می‌کند.

اسفند

جدی و با اراده‌اند. هنگامی که حواسشان به کاری خاص جمع می‌شود دیگر هیچ چیز نمی‌تواند حواس آن‌ها را پرت کند. اهل مطالعه و اهل تفکرند. در کار خود بسیار موفق‌اند اما بیش از اندازه برای اهداف‌شان وقت می‌گذارند و تلاش می‌کنند و گاهی از دیگر قسمت‌های زندگی جا می‌مانند.

بهمن