هواساز ایرواشر مشخصات , قیمت و خرید سهند هواساز-بتا تهویه

هواساز ایرواشر مشخصات , قیمت و خرید سهند هواساز-بتا تهویه

همزمان با انجام فرایند گرمایش عملیات فیلتر کردن هوا هم صورت چیلر بتا تهویه می پذیرد . همین باعث می شود که میزان خریداران آن ها کم بشود و نتوانند در آخر سال سود کافی را به دست بیاورند. همچنین تجهیزات رطوبت زن برای صنایع حساس که میزان رطوبت محیط باید در حد متعادل نگه داشته شود، ضروری می باشد. هنگامی که نازل ها، قطرات آب را به داخل محفظه اسپری می‌کنند، پس از تبادل حرارت با هوا، آب اضافی در محفظه پایینی جمع می شود. قطعا برای افرادی که قصد دارند تحولی اساسی در هزینه های زندگی خود مراکز فروش متعددی در کشور هستند که اقدام به فروش هوا سازهای متنوع می نمایند. کار این دستگاه به گونه ای است که به طور خودکار در مصرف منابع انرژی صرفه جویی می شود.

ضمنا باید اشاره داشت که عاملی که بر قیمت هوا ساز تاثیر مستقیم دارد ظرفیت هوادهی آن است، هر چه مقدار ظرفیت دستگاه افزایش یابد، قیمت تمام شده آن هم افزایش میابد. هوا ساز مهم ترین تاثیر را در تامین هوای گرم در زمستان بر جای می گذارد. ایرواشر ها از سه قسمت یعنی فن دمنده، پمپ سیرکولاسیون و نازل های آب پاش تشکیل شده است. هزینه های نگهداری از این سیستم ها بسیار پایین است و این می تواند یکی از مزایای ایرواشر باشد.

این مقدار PH اسیدهای سطح را خنثی کرده و رشد باکتری در سیستم ایرواشر را به تعویق می‌اندازد. اصولا سرمایش ایرواشر وزنت دارای کیفیت سرمایش کولر گازی، داکت اسپلیت یا چیلر نیست. به ویژه در ساعات خیلی گرم روز یا در روزهای خیلی گرم در شهرهای گرمسیری (مانند قم) راندمان سرمایش دستگاه کاهش می‌یابد. گرمایش و سرمایش ایرواشرها به سرعت انجام می‌شود، یعنی برای فضاهایی که از آنها استفاده منقطع می‌شود (مدارس، مساجد و…) مناسب می‌باشند. همچنین در ساختمان‌های مسکونی نیازی به روشن بودن دائمی سیستم در مواقعی که ساکنین در آن حضور ندارند نیست که این خود باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود.

  • در درون ایرواشر ها هوای خنک شده فیلتر می شود و از آنجا که با آبهای تبخیر شده مخلوط می گردد رطوبت نسبی را تا حد زیادی افزایش می دهد.
  • از آب سرد تولیدی در چیلر می توان به کمک فن کویل ها و یا هواسازها، فضای داخلی هر ساختمانی را خنک کرد و یا از آن در ماشین آلات صنعتی و انواع فرایندهای تولید که به خنک کاری نیاز دارند، استفاده نمود.
  • موتور دمپر ها برای تنظیم دریچه های دستگاه در ورودی ، خروجی و یا هوای برگشتی استفاده میشوند.موتور دمپر ها به دمپر ها متصل می شوند و با توجه به میزان نیاز و تنظیم دمپر ها را باز و بسته می کنند.

دستگاه ایرواشر معمولا یک کویل هم دارد که فقط بصورت گرمایشی از آن استفاده می شود .ایرواشرها با توجه به تعداد نازل ها و میزان رطوبت دهی به سه دسته کلاس ۴و۶و۸ تقسیم می شوند. درواقع ایرواشر بخش رطوبت زنی هواساز است که با توجه به گستردگی استفاده از سیستم ایرواشر در سیستم سرمایش تبخیری بعنوان دستگاه ایرواشر شناخته می شود. از این دستگاه بیشتر برای انجام عملیات گرمایش و سرمایش استفاده می شود.

اجزای اصلی سیستم ایرواشر

در واقع استفاده از این نوع سیستم تهویه تأثیر بسیار زیادی در تهیه هوای سالم و رطوبت مورد نیاز به منظور رفع خشکی هوا دارد. به نوعی می توان گفت هواساز ایرواشر نقش بسیار مهمی را در تنفس هوای مطبوع ایفا می کند. ایرواشر نوعی دستگاه هواساز تهویه مطبوع است.که بوسیله سیستم تبخیری (پاشش آب) و کاهش دمای هوا موجب قابلیت سرمایش را افزایش می دهد. این دستگاه از سیستم تهویه تبخیری بر پایه سایکومتری استفاده می‌کند که هم قابلیت سرمایشی دارد و هم گرمایشی و همچنین می‌تواند هوا را به وسیله‌ی فیلتر‌های مخصوص از نظر آلودگی‌‌هایی مثل گرد و غبار، دود، بوی بد و … فیلتر کرده و هوای پاک خارج کند. با توجه به فیلترهای تایید شده در دستگاه از حمله فیلترهای آلومینیومی پاکتی،هپا امکان فیلتراسیون هوا میسر می گردد.

قیمت دستگاه هوارسان (ایرواشر) در قزوین

در حال حاضر انواع دستگاه های ایرواشر صنعتی ، آپارتمانی و معمولی مدل های مختلف ایرواشر می باشند که در بازار وجود دارند. در تجهیزات ایرواشر، قطعات مختلفی وجود دارند که همین عامل بر قیمت ایرواشر تاثیرگذار است. یکی از مهمترین قسمت های ایرواشر، محفظه ای است که ذرات و آلودگی های هوای تصفیه شده در آنجا جمع آوری می شود. دستگاه ایرواشر عمدتاً یک محفظه با حجم مشخص است که در آن، یک ردیف از نازل های اسپری کننده آب که در یک پوشش مناسب قرار گرفته‌اند، وجود دارد. دستگاه های ایرواشر بهترین تجهیزات برای تهویه هوا به ویژه محوطه های صنعتی که درصد بالایی از آلاینده های هوا را در خود جای داده‌اند هستند. خرید ایرواشر به عنوان یک دستگاه با کیفیت از این مجموعه این امکان را برای مشتریان فراهم می سازد که با مقایسه محصولات، بهترین ایرواشر را متناسب با نیاز خود خریداری کنند.حال مختصرا به شرح و قیمت ایرواشر می پردازیم.

در انتخاب ایرواشر علاوه بر حجم هوادهی دستگاه (m3/hr – CFM) باید به موارد زیر توجه نمود:

بسته به اینکه از کدام یک از مدل های ایرواشر استفاده می کنید، قیمت ایرواشر متفاوت خواهد بود. نقش مهمی را در برقرار سازی هوای خنک در منزل و در فصل تابستان را ایفا می کند. شرکت جهان ابنیه آژند با داشتن سال ها دانش و تجربه و تخصص بالا در زمینه طراحی، نصب، اجرا و راه اندازی اتاق تمیز توانسته جایگاه خود را در صنعت کلین روم نمایان سازد. ارزان بودن قطعات و دستگاه های ایر واشر این باعث می شود که قیمت کل سیستم ارزان تر تمام شود.

به‌علاوه، هزینه‌های نصب و راه‌اندازی و نگهداری این سیستم تبخیری‏ نیز در مقایسه با سیستم‌های دیگر باصرفه‌تر و کم‌هزینه‌تر خواهد بود و به‌طورکلی، می‏توان گفت که در بخش انرژی مقرون‌به‌صرفه و قابل‌اعتماد و انعطاف‌پذیرند. 1-هزینه تامین و نگهداری قطعات به طور قابل ملاحظه ای کمتر از سیستم های تبریدی از قبیل چیلر و پکیج یونیت می باشد. 2-فن های بکار رفته در سه مدل BACK WARD, FOR WARD, AIR FOIL بوده که با توجه به کارکرد دستگاه توسط طراح انتخاب می گردد. ایرواشرها معمولاً جهت مکانهای صنعتی از قبیل کارخانجات انبارها ،مساجد،کارگاه های صنعتی ،پاساژها استفاده می گردد.