پوند در برابر دلار زانو زد!

جی پی مورگان در یادداشتی در روز پنجشنبه اعلام کرد که انتظار دارد تا پایان سال نرخ پوند کمی تعدیل شود.

گفتنی است که پس از آن که داده‌های ایالات متحده نشان داد کارفرمایان بیش از آنچه انتظار می‌رفت در ماه سپتامبر نیروی کار استخدام کرده‌اند، دلار آمریکا در برابر ارزهای اصلی تقویت شد که بیان می‌کند فدرال رزرو احتمالاً در حال حاضر به سیاست انقباض تهاجمی خود پایبند خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ارزش پوند در روز پنج‌شنبه در برابر دلار حدود ۱۴.۵ درصد کاهش یافت؛ پس از کاهش ارزش شدید قبلی در سال ۲۰۱۶ و مارس امسال، واحد پول مصر کاهش ارزش تدریجی را تجربه کرد به طوری که در سال جاری تاکنون حدود ۳۴.۵ درصد در برابر دلار کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید:

افزایش حقوق در ایستگاه پایانی/ بالاخره مبلغ افزایش حقوق مشخص شد

بورس از بن‌بست بیرون می‌آید؟/عبور سرد سهامداران از کنار بسته حمایت از بازار سرمایه

۲۲۳۲۲۷


منبع: https://www.khabaronline.ir/news/1689448/%D9%BE%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%88-%D8%B2%D8%AF

داده‌های ماه آگوست برای نشان دادن ۳۱۵هزار شغل اضافه شده همانطور که قبلاً گزارش شده اصلاح نشده بود. اقتصاددانانی که در نظرسنجی رویترز شرکت کردند، ۲۵۰هزار شغل را پیش‌بینی کرده بودند که برآوردها از ۱۲۷هزار تا ۳۷۵هزار متغیر بود.

وزارت کار در گزارش اشتغال خود که از نزدیک ناظر این موارد است، اعلام کرد: حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه گذشته به ۲۶۳هزار شغل افزایش یافته است.